„Аудио съдържанието и подкастите набират скорост и в България. Това е тенденция в чужбина от години. Пандемията, колкото и да не звучи добре, подпомогна този бум на слушането. Слушането на подкасти помага на хората да намерят себе си, да потърсят човек, който споделя тяхната гледна точка и то, докато се занимават с други неща.
Заедно с домашните задължения, всеки има възможност да чуе нещо ново и интересно, например за майчинство, финанси и др. Може да се намери съдържание, което наистина да те обогати, а и да намериш съмишленици“, коментира Ива Григорова, управляващ директор в MSL, Publicis Group Bulgaria.
Силата на звука и аудиото въздействат върху аудиторията безспорно по различен начин, по-интимен от видеото, по-чувствен, по-близък.
„Чрез слуха, хората възприемат информацията емоционално. Това е важно в бранд комуникациите. Гласът зад подкаста задава атмосферата, тона, създава публиката.
Аудитото е дълъг формат и можеш да разкажеш цялата история, дългосрочно да повлияеш върху хората. Аудиторията е лоялна, тя се връща да слуша, сваля епизодите, връща любимите си моменти. Лоялността работи за нас дългосрочно, помага за създаване на имидж.
Подкаст съдържанието се разпространява и между приятели. Връзката с аудиторията е плюсът на аудиото, подкастът е позитивен за родителите например, докато вършат ежедневните си дейности“, казва още Ива Григорова.
Освен за забавление, подкастът може да се използва и за ефективна бранд и маркетингова комуникация.
„Подкаст съдържанието за брандовете трябва да е част от цялостната комуникационна стратегия на комапнията. Така се работи дългосрочно върху имиджа. Посланията трябва да са правилно поднесени в подкаст, който е близък за тяхната аудитория, да отговаря на ценностите им.
Необходимо е да се направи диалог, трябва да присъства експерт. Има компани, които правят подкаст съдържание за служителите си, защото по този начин работещите се ангажират с индустрията и работата. Има различни рекламни формати, които прекъсват съдържанието, те могат да бъдат превъртяни. За да е по-въздействащо, рекламата трябва да е част от разговора и от бранд посланията”, добави Ива Григорова
Чуйте подробности в разговора на Катя Василева с Ива Григорова.
Детският фестивал "Надежда" ще има своето първо издание в едноименния столичен квартал и ще зарадва малчуганите непосредствено преди първият учебен ден. Пред Общинския културен институт “Надежда“, до Метростанция “Хан Кубрат“, в събота (13 септември) от 15 часа и в неделя (14 септември) от 10 часа ще се проведе този своеобразен празник за..
Какво трябва да направят за своето здраве учениците преди началото на учебната година? Общопрактикуващите лекари извършват профилактични прегледи на учениците и предоставят данни за извършени задължителни имунизации за възрастта. Вече е факт дигитализацията на този процес. Информацията за здравословното състояние на детето (ръст, тегло, обиколка на..
Ново глобално проучване на Adecco Group показва, че компаниите по света продължават да възприемат изкуствения интелект (ИИ) като панацея за ускорена трансформация, но често прехвърлят тежестта върху своите служители. 66% от организациите очакват служителите сами проактивно да се адаптират към ИИ, а 32% изобщо не предлагат обучение за..
Българското образование има нужда от истинска реформа, а не от промени на парче , посочват в свое становище от Асоциация "Родители" . В предлаганите промени има редица притеснителни моменти – въвеждането на задължителен предмет "Добродетели и религии", ранното профилиране чрез прием в математически и природоматематически гимназии още..
Българското образование е изправено пред системна криза. Слабите училища са навсякъде, обхващат голям брой ученици и са с хронично лоши резултати . Все пак няколко училища успяват да повишат средния си резултат по БЕЛ с повече от една единица за последните три години. Това показва нов анализ на Института за пазарна икономика (ИПИ),..
За един изключителен концерт, който ще се проведе днес, 12 септември, свързан с появата на дългоочакван албум “Малко след“ - съвместна продукция на Жлъч и Trombobby, съобщи Мартен Роберто. "Албумът го правим повече от две години и всъщност е една много сбъдната мечта за мен, предполагам и за Жлъч. Включва десет песни. Отначало идеята беше да..
"Спаси София" иска ул. "Цар Иван Шишман" да стане изцяло пешеходна зона и събират подписи за петиция. За два дни са събрали над 2000 подписа, днес продължават и на фестивала КвАРТал. "Когато имаш предизборна програма, трябва да спазваш обещанията. Ул. "Цар Иван Шишман" е наше предизборно обещание и е логично да започнем да го изпълняваме",..