„Аудио съдържанието и подкастите набират скорост и в България. Това е тенденция в чужбина от години. Пандемията, колкото и да не звучи добре, подпомогна този бум на слушането. Слушането на подкасти помага на хората да намерят себе си, да потърсят човек, който споделя тяхната гледна точка и то, докато се занимават с други неща.
Заедно с домашните задължения, всеки има възможност да чуе нещо ново и интересно, например за майчинство, финанси и др. Може да се намери съдържание, което наистина да те обогати, а и да намериш съмишленици“, коментира Ива Григорова, управляващ директор в MSL, Publicis Group Bulgaria.
Силата на звука и аудиото въздействат върху аудиторията безспорно по различен начин, по-интимен от видеото, по-чувствен, по-близък.
„Чрез слуха, хората възприемат информацията емоционално. Това е важно в бранд комуникациите. Гласът зад подкаста задава атмосферата, тона, създава публиката.
Аудитото е дълъг формат и можеш да разкажеш цялата история, дългосрочно да повлияеш върху хората. Аудиторията е лоялна, тя се връща да слуша, сваля епизодите, връща любимите си моменти. Лоялността работи за нас дългосрочно, помага за създаване на имидж.
Подкаст съдържанието се разпространява и между приятели. Връзката с аудиторията е плюсът на аудиото, подкастът е позитивен за родителите например, докато вършат ежедневните си дейности“, казва още Ива Григорова.
Освен за забавление, подкастът може да се използва и за ефективна бранд и маркетингова комуникация.
„Подкаст съдържанието за брандовете трябва да е част от цялостната комуникационна стратегия на комапнията. Така се работи дългосрочно върху имиджа. Посланията трябва да са правилно поднесени в подкаст, който е близък за тяхната аудитория, да отговаря на ценностите им.
Необходимо е да се направи диалог, трябва да присъства експерт. Има компани, които правят подкаст съдържание за служителите си, защото по този начин работещите се ангажират с индустрията и работата. Има различни рекламни формати, които прекъсват съдържанието, те могат да бъдат превъртяни. За да е по-въздействащо, рекламата трябва да е част от разговора и от бранд посланията”, добави Ива Григорова
Чуйте подробности в разговора на Катя Василева с Ива Григорова.

В последния ден от работната седмица гост в предаването “Форум” е Венци Мицов, музикант и бивш общински съветник. Заедно с водещия Лъчезар Христов обсъдиха следните теми: Властта, партиите и енергията на протестите, която беше разпиляна; Културните дейци заплашват със стачки: Поставиха 14 искания към държавата - каква е държавната политика..
Саксофонистът Христо Донев - Ричи е човек, пълен с енергия и готов да разказва много за и със своята музика. Гостуването ви в Радио София с дебютния си албум "За мен и за нея" го потвърди. Музикалният му път започва от Разград. Преди да хване саксофона на крехките 13 години, създава хип-хоп група с най-добрия си приятел...
На 1 ноември, Денят на народните будители, ще се състои демонстрация пред Народната библиотека “Св.Св. Кирил и Методий, под надслов "Будители срещу насилието“. Целта на събитието е да бъдат почетени жертвите и пострадалите от социално обусловено насилие, от немарливост, корупция и злоупотреба с власт, от пожарите и наводненията, жертвите на..
Валерия Войкова – Vall представи новата си песен “Сама“ в ефира на предаването “Добър вечер, София“. “Бяхме се събрали с Dexter и Кристиан Костов, които са основната причина за създаването на песента. Дълго мислихме в каква посока да поемем за създаването ѝ. В този процес си зададохме въпроса Защо винаги трябва да говорим за това как ни..
Тази седмица в гр. София на кръгла маса Държавната агенция за закрила на детето стартира национална кампания срещу явлението “деца раждат деца“. За последните 10 години над 33 000 непълнолетни са станали майки. На срещата лекари от болницата в Пазарджик споделиха за стряскащата статистика относно две 11-годишни майки и още 20 под 14-годишна възраст..
Фондът за млади таланти на София започва набиране на предложения за финансиране на надарени деца и младежи в три направления. До 19 декември ще се приемат проектни кандидатури, а изявени и имащи заложби в изкуството, науката и спорта, ще могат да бъдат подпомогнати и поощрени да се развиват в тези области. Фондът за млади таланти на София беше..
"Феномена" е името на първия музей за наука и изкуство в България , чийто създател е Мирян Костадинов . Той е познат със своята музикална кариера, но тук се концентрира върху по-стара своя страст - към науката. Мисията му е да покаже, че науката и изкуството могат да са достъпни, разбираеми и дори забавни. Твърди, че "Феномена" за него е..