„Аудио съдържанието и подкастите набират скорост и в България. Това е тенденция в чужбина от години. Пандемията, колкото и да не звучи добре, подпомогна този бум на слушането. Слушането на подкасти помага на хората да намерят себе си, да потърсят човек, който споделя тяхната гледна точка и то, докато се занимават с други неща.
Заедно с домашните задължения, всеки има възможност да чуе нещо ново и интересно, например за майчинство, финанси и др. Може да се намери съдържание, което наистина да те обогати, а и да намериш съмишленици“, коментира Ива Григорова, управляващ директор в MSL, Publicis Group Bulgaria.
Силата на звука и аудиото въздействат върху аудиторията безспорно по различен начин, по-интимен от видеото, по-чувствен, по-близък.
„Чрез слуха, хората възприемат информацията емоционално. Това е важно в бранд комуникациите. Гласът зад подкаста задава атмосферата, тона, създава публиката.
Аудитото е дълъг формат и можеш да разкажеш цялата история, дългосрочно да повлияеш върху хората. Аудиторията е лоялна, тя се връща да слуша, сваля епизодите, връща любимите си моменти. Лоялността работи за нас дългосрочно, помага за създаване на имидж.
Подкаст съдържанието се разпространява и между приятели. Връзката с аудиторията е плюсът на аудиото, подкастът е позитивен за родителите например, докато вършат ежедневните си дейности“, казва още Ива Григорова.
Освен за забавление, подкастът може да се използва и за ефективна бранд и маркетингова комуникация.
„Подкаст съдържанието за брандовете трябва да е част от цялостната комуникационна стратегия на комапнията. Така се работи дългосрочно върху имиджа. Посланията трябва да са правилно поднесени в подкаст, който е близък за тяхната аудитория, да отговаря на ценностите им.
Необходимо е да се направи диалог, трябва да присъства експерт. Има компани, които правят подкаст съдържание за служителите си, защото по този начин работещите се ангажират с индустрията и работата. Има различни рекламни формати, които прекъсват съдържанието, те могат да бъдат превъртяни. За да е по-въздействащо, рекламата трябва да е част от разговора и от бранд посланията”, добави Ива Григорова
Чуйте подробности в разговора на Катя Василева с Ива Григорова.
На 16 юли от 19.00 часа в Галерия “Арт 159” ще бъде открита изложбата „Да запазим Корал: „Безполезни изкопаеми НБУ 2025“.Куратори на изложбата са: проф. Борис Сергинов, Методи Методиев, Олга Галчинска, Ева Гебрева и Биляна Калоянова. В експозицията ще се включат над 30 автори – художници, активисти, изследователи и доброволци от НБУ и..
Във възпитанието родителите често трябва да балансират между помощта, улеснението за детето и здравословната строгост. За приучаването към самостоятелност понякога е достатъчно да изчакате, да потвърдите затруднението в дадена ситуация, а когато детето анализира или вследствие дори само на промяна в подхода успее да се справи, то остава не..
За седма поредна година ще се проведе Lago Fest 2025 - Фестивалът на Самоков от 25 до 27 юли. Мултидисциплинарният фестивал отново ще се проведе на добре познатата локация – Туристическата градина в парк “Лаго”. “Когато самоковци са се опитвали да правят комплименти на млади дами, са казвали “Я, каква си лаговица”. Лаговицата е едно много тънко..
В момента 60 от 256 общини в страната са с воден режим. Ако не бъдат взети комплексни мерки, те ще нарастват всяка следваща година и проблемите с безводието ще се задълбочават. Това откроиха експерти от информационната платформа "Климатека" на медиен форум, в който се включиха експертите по води и климат. Те отбелязаха, че по-съществен е..
България е на прага на влизане в еврозоната - стъпка, която се очаква да донесе значителни промени в икономиката. Малко след като получихме окончателното "Да", няколко международни рейтингови агенции повишиха кредитния рейтинг на страната ни на БББ+. А за пръв път в историята ни получихме и оценка A- от агенция "Скоуп Рейтинг". " Очаквам..
Конференцията Velo-city 2025 тази година се провежда в полския град Гданск. “Това е шестата или седмата конференция Velo-city, на която присъствам. В този смисъл имам база за сравнение с предишни издания. Разбира се, тази година не съм толкова въодушевен, колкото когато участвах за първи път. Това беше през 2017 г., а домакини бяха градовете..
Живеещи в района на ул. "Опълченска“ излязоха на протест снощи с искане за преобразуване на едната новоизградена лента за движение във велоалея, а на другата – в разширение на тротоарите, които към момента на места са само по два метра. Протестиращите обясниха, че две нови автомобилни ленти удвояват трафика, а тротоарите остават тесни. Многократно..