От известно време в телевизионния ефир се върти реклама, която някак спортно ни подтиква да не посягаме към сладките изкушения и да не забравяме, че „Шоколада само го миришем“. Тази реклама няма за цел да представи по най-примамливия и апетитен начин поредния шоколадов десерт на пазара, а новото в Националната лотария. Главни герои в нея не са запалени по хазарта възрастни, които до умора търкат лотарийни билетчета, а гимнастичките от Националния отбор по художествена гимнастика – някои от тях пълнолетни, други – година-две далеч от това.
Започват и въпросите – защо гимнастички ще рекламират хазартни игри, какво общо има шоколадът с Националната лотария, може ли да си хапнем от този шоколад или само да го миришем ни е позволено, особено на младите момичета, които искат да се отдадат на спорта, а и не само, и защо непълнолетни или пък изглеждащи като такива момичета рекламират лотарийни билетчета? Националната мрежа за децата сезира 8 институции заради тази реклама – Комисията за медии и култура към Народното събрание, Държавната агенция за закрила на детето, Държавната комисия по хазарта, Министерството на финансите, Министерството на младежта и спорта, Съвета за електронни медии, Националния съвет за саморегулация и Българската федерация по художествена гимнастика – но защо? Отговор дава преподавателят от департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ в НБУ д-р Кристиян Постаджиян.
Гласуване по настоящ адрес в изборите на 27 октомври 2024 г.
Гласуване на избиратели с увреждания в изборите на 27 октомври 2024 г.
Кой има право да гласува в изборите на 27 октомври 2024 г.
Гласуване с хартиена бюлетина в изборите на 27 октомври 2024 г.
Гласуване с машина в изборите на 27 октомври 2024 г.
Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69
Тел: + 359 2 9708810
Факс: + 359 2 9733769
E-mail: office@cem.bg
www.cem.bg
Българско национално радио © 2020. Всички права са запазени.