БДЖ не успя да продаде старите мотриси и вагони на дружеството. На последния търг отново нямаше кандидати.
Ръководството искаше да продаде 19 мотриси и 30 локомотива, които са извадени от експлоатация. Днес, както и миналата седмица, кандидат-купувачи не се явиха, поради което търгът беше обявен за непроведен. От тук нататък ще се прави нова оценка на остарелия подвижен състав, която ще бъде изготвена от независим оценител. Ако при нея няма извънредна промяна, търгът ще се проведе отново, обясниха от дружеството. От Гражданската инициатива за обществен и релсов транспорт отново протестираха пред БДЖ. Според тях, подвижният състав може да бъде ремонтиран и да се използва. Веселин Кирев заяви:
По информация, вътрешна и от служители на БДЖ, знаем, че е абсолютно годен този подвижен състав. Един от локомотивите се смята, че буквално няколко части му липсват и е "подготвен" някой да го купи. Той е произведен през 1994 година и на практика има още ресурс в него. За няколко от мотрисите, които се продават, получихме информация също, че не им е изтекъл ресурсът.
Обяснението на ръководството на БДЖ е, че ремонтът на остарелите мотриси и локомотиви е икономически неизгоден за дружеството.Продължаваме рубриката „Запознай се с музикантите“ с представянето на главния диригент на Симфоничния оркестър на Българското национално радио – Константин Илиевски . Константин Илиевски произхожда от..
Човекът, с когото ще ви запознаем тази седмица е цигуларката Галина Койчева - концертмайстор на Симфоничния оркестър на БНР. „ Утвърден и желан солист е, чудесен камерен изпълнител и перфектен..
Запознай се с музикантите! Това е пространството, където всяка седмица ще ви срещаме с някой от музикантите от съставите на БНР. Стартираме с цигуларката Десислава Чолакова , далеч не само..