Днес представяме една любопитна и не толкова популярна тема, провокирана от книгата "Корпоративният разказ" на доц. Яна Събева, а именно какво са корпоративните истории. Всъщност, както хората, така и компаниите ежедневно разказват свои истории – за битките, за успехите, провалите и победите. Разказът помага на компанията да оцелее в трудни моменти, служи за мост между различните поколения служители, превръща клиентите във фенове.
Книгата "Корпоративният разказ" разглежда развитието на корпоративния разказ през годините от индустриалната революция до днес и се опитва да направи прогноза как ще изглежда той в контекста на все по-развиващите се технологии и разкрива начините, по които компаниите печелят вниманието ни онлайн, как нашето поведение в мрежата ни кара да намираме това, от което имаме нужда.
Повече за книгата и какво представляват корпоративните истории ще ни разкаже доц. Яна Събева, преподавател по "Реторика и комуникации".
Слушайте!