Комисията за защита на потребителите започва поетапно разкриване на постоянните си приемни по Черноморието за новия туристическия сезон. В тях туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт на комисията по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.
В приемните ще бъдат на разположение и брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби.
Село Бърдарски геран, разположено в сърцето на България, е известно като културен център на банатските българи. Със своята уникална история, архитектура..
Защо фашистките и нацистките настроения стават все по-приемливи и често са бъркани с "консерватизъм" и как войната срещу реалността се задълбочава,..
Младежкият театър "Николай Бинев" отбелязва 80 години от своето създаване с премиера на куклената постановка "Вълшебната флейта" по операта на В. А...
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg