Габриела Руменова от Комисията за защита на потребителите каза, че в предпразничните дни има инспектори в цялата страна, които да реагират на налагаща се незабавно реакция при оплакване от потребители.
След празниците, най-често оплакванията са свързани с рекламации. Обажданията след последните няколко празнични дни най-често бяха за връщане на купена вече стока. Все по-рядко се обръщат към нас потребителите, недоволни от туристически услуги. Около Великден хората сякаш се оринетират към покупки предимно на хранителни продукти. Сигналите биха засягали по-скоро Агенцията за безопасност на храните, но дори и да ни потърсят нас, ние ще реагираме.
Интервюто на Борислава Борисова с експерта Габриела Руменова можете да чуете в звуковия файл.
Продължаваме рубриката „Запознай се с музикантите“ с представянето на главния диригент на Симфоничния оркестър на Българското национално радио – Константин Илиевски . Константин Илиевски произхожда от..
Човекът, с когото ще ви запознаем тази седмица е цигуларката Галина Койчева - концертмайстор на Симфоничния оркестър на БНР. „ Утвърден и желан солист е, чудесен камерен изпълнител и перфектен..
Запознай се с музикантите! Това е пространството, където всяка седмица ще ви срещаме с някой от музикантите от съставите на БНР. Стартираме с цигуларката Десислава Чолакова , далеч не само..