"Когато започнах от малки, дори неговорими роли, изпитвах ужас от това, какво ще направя на сцената. След това записах “Оперно пеене“ при проф. Русков, след това продължих в МДТ Велико Търново, където направих много хубави оперетни роли и тогава всъщност се изгради моята голяма любов към оперетата“, разказа той.
По-късно дебютира в Софийска опера и балет под мъдрото ръководство на акад. Карталов, който по думите му, го приема бащински и го включва в премиерата на едноактни опери по Стравински. Заминава за Германия, където се занимава с музика и религия.
След завръщането в родината, отново е част от трупата на Софийска опера и балет до днес вече шест години. Споделя:
“Много обичам този институт, под ръководството на Маестро Карталов усетих, че той работи с грандиозен размах на сцената, прави изкуството много силно духовно, за мен е привилегия да работя с него“.
Пламен Димов продължи своя разказ за тържеството на духа в постановката "Рилският пустинник“.
„Маестро Карталов направи така, че чрез декори, оркестър и красивата музика на Тихомир Павлов, направи едно празненство на българския дух“, изтъкна Пламен Димов.
Като едно кипящо гърне е творческият процес през лятото в Софийска опера и балет, разкри Пламен Димов. Има няколко открити сцени - едната под егидата “Музи на водата“ в Панчарево, Белоградчишките скали и Парк “Военна академия“, където играят детски опери, които са му голяма страст, каза още той.
Работата в операта е много интересна, мотивираща и предизвикателна за всеки един артист, категоричен бе Пламен Димов.
Още за ролите и всичко предстоящо, чуйте в разговора на Кристиян Илиев и Деси Попова в звуковия файл.
В средата на седмицата коментаторите Елена Дариева и Светослав Живков разговаряха по темите: Управление във време на демокрация . Избори. "Референдумите не са лек за всякакъв случай. Но стават за "дъвка" на популисти." Особености на национални и местни допитвания – финансиране, изисквания за избирателите, провеждане. Социологическите проучвания..
В присъствието на журналисти днес бяха разяснени част от проблемите за бранша на автоинструкторите, обучаващи нови водачи на моторни превозни средства (МПС). По думите на председателя на "Българско обединение на шофьорите" Христо Радков , вината за неправоспособните шофьори на пътя пада върху обучаващите ги, когато изпитът пред..
Заради проточилия се основен ремонт на Театър София , актьорите от трупата му продължават да изнасят представления от своята програма на други столични сцени – във Военния театър, "Сълза и смях", " Théatro отсам канала", в Младежкия театър "Николай Бинев". Надеждите и очакванията и на състава на театъра, и на почитателите на Мелпомена, са..
Вдъхновена от шедьовъра на Луис Карол "Алиса в страната на чудесата“, режисьорът и хореограф Анна Пампулова създаде своя сценична интерпретация на любимата на много поколения книга. Премиерните дати на танцовия спектакъл на Балет "Арабеск" са на 21.02.2025 г. и 1.03.2025 г. в Националния музикален театър "Стефан Македонски". Музиката е на композитора..
Заложеното в проектобюджета не отговаря на исканията и очакванията от страна на КНСБ за ръст на възнагражденията в обществения сектор . Заложените 5% биха покрили само инфлацията. Това коментира пред БНР-Радио София Петър Мишев , икономически анализатор в Института за социални и синдикални изследвания и обучения към КНСБ. Той..
Фестивалът “Възможното образование“ се завръща с пълно издание от 2020 година насам, в Червената къща, а фокусът му е върху човеколюбивите образователни практики от България. За образованието, но не за невъзможните, а напълно обозрими, нови и съвсем възможни хоризонти, които се откриват пред него, е акцентът на разговора с Нели..
Нова наредба за здравословно хранене на учениците предлага за обществено обсъждане Министерството на здравеопазването. Сега действащата е от 2009 г. През 2018 г. специалистите са преработили Наредбата за физиологичните норми и това налага промени в други документи, свързани с храненето на деца в ясли, градини и в училищна възраст...