Председателят на СЕМ Георги Лозанов обобщава, че кампанията за ЕП в България е била балансирана, че анти-европейските послания са били отхвърлени като неприемливи от по-голямата част от аудиторията, че новите правила, свързани с т.нар. "медийни пакети" са добра крачка в търсенето на нов модел на отразяване на политическите послания.
Николета Даскалова от Фондация "Медийна демокрация" прави по-широк преглед на медийните платформи, вкл. интернет, като стига до извода, че политиците са се представяли по-често в социалните мрежи, но не са успявали да откликнат на аудиторията и да водят диалог с тях. Налага се извода за повече официализирани послания, което дава отражение и в гласуването по време на изборите за Европейски парламент.
Чуйте.
Д-р Златина Каравълчева, византолог по образование и богослов по призвание, е вдъхновяващ комуникатор на християнството. Тя разкрива същността на вярата..
Преди точно 10 години се появи една от емблематичните концертни програми на българската джаз вокалистка Мирослава Кацарова, наречена CINEMA. Тя включваше..
"Да откриеш Софроний. Грешник, светец или екшън герой" е третата книга от авторската поредица на Искрен Красимиров, посветена на българските национални..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg