Всичките 136 жп прелеза, които се управляват ръчно, ще бъдат изцяло автоматизирани. Това ще стане през следващите няколко години, заявиха от Националната компания "Железопътна инфраструктура".
Целта е да се премахнат човешките грешки и времето за изчакване на автомобилите пред спуснатите бариери да бъде намалено, обясни пред "Хоризонт" началникът на Железопътната инспекция по безопасност на превозите Неделчо Спасов:
Мога да гарантирам, че инфраструктурата по достатъчно надежден начин ще предупреждава шофьорите за идващия влак. Ръчните бариери ще бъдат пускани 5 минути преди преминаването на влака. Другите, които са автоматичен тип, те се затварят за около 2 минути и половина.
В епизод 575 "Трамвай по желание" прави дълбок поклон пред една от най-значимите фигури на българската популярна музика. Легендата за краля на..
Античният керамичен център край Павликени е едно от значимите археологически открития в България. Историята на неговото разкриване започва през 1971..
В днешното издание на предаването "Време за наука" разгледахме темата за "данък наследство" и семейните фантоми. Обсъдихме как от родителите си..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg