Първият етап на инициативата представлява видео обръщения на популярни личности - посланици на кампанията, припознали се в мисията на проекта. Всеки от тях разказва за личната си емоционална връзка с България.
Целта на кампанията е да мотивира чуждестранни и местни туристи да изберат България за дестинация за почивка и пътувания и да се разширят историческите и културните познания за малко известни места в България.
Същинската част на кампанията представлява интерактивна образователна игра, която се провежда от 1 юли, а днес е финалът.
Около 10 300 души се включиха в играта, обогатихме познанията си за историята и географията на България. Повече от 500 фотографа направиха и изпратиха снимки. Срещнахме разбиране и подкрепа от всички страни, кампанията беше успешна и искаме да я продължим – сподели радостта си Весела Коцева от организаторите. Чуйте разговора с нея.
През далечната 1967 година легендарният диригент Димитър Димитров слага началото на Декемврийските музикални дни в Стара Загора. След откриването на новата..
В рубриката "Културен отпечатък" на Рождественското издание на "Terra Култура" се върнахме назад във времето, за да си припомним как са отбелязвали Бъдни..
Имаше време, когато – за да бъде представен – се даваше пример, че именно той е общото между римейка на "Бен Хур", популярния американски сериал "24" и..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg