Министерството на туризма, съвместно с общините, започва кампания с билбордове за насърчаване на вътрешния туризъм. Кампанията ще обхване всички по-големи общини. Ще рекламира възможностите за туризъм по региони. На територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга.
Рекламите се фокусират върху културно-историческите забележителности. Включени са места като средновековната крепост "Баба Вида", археологическият комплекс "Перперикон", късноантичната крепост "Хисарлъка", Бесарбовският скален манастир, Александровската гробница.
Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, а общините ще предоставят безплатно рекламно пространство на подходящи места за около 6 месеца. Билбордовете ще бъдат поставени в 11 големи общини, сред които: Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник.
Инициативата се провежда за първи път. След реализирането на проекта "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм", която успя да достигне до около 2 милиона души, за деветте месеца на тази година броят на реализираните нощувки от български граждани в страната е над 7 млн. Те са се увеличили с над 6 на сто в сравнение със същия период на миналата година. Приходите от нощувки възлизат на над 260 млн. лв., което е увеличение от близо 7 на сто.
Д-р Златина Каравълчева, византолог по образование и богослов по призвание, е вдъхновяващ комуникатор на християнството. Тя разкрива същността на вярата..
Преди точно 10 години се появи една от емблематичните концертни програми на българската джаз вокалистка Мирослава Кацарова, наречена CINEMA. Тя включваше..
Радослав Бимбалов, писател, общественик и предприемач, направи равносметка за изминалата 2024 година в ефира на предаването "Нашият ден". Той разгледа..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg