Новите технологии отдавна влязоха в традиционния пропаганден арсенал на партиите. Политиците ни вече активно използват интернет, за да достигнат до сърцата на най-широк кръг избиратели. Над два милиона и половина са потребителите на интернет услуги. Тъкмо те са начело на класацията за най-ниско активната избирателна група, ресурс, който всяка политическа сила би искала да привлече на своя страна.
В интернет има известна анонимност, но от друга страна, по начина и по поведението на всеки един профил може доста добре да се съди дали той е фалшив или истински. Това обясни в интервю за предаването "Преди всички" по програма "Хоризонт" Любомир Аламанов, пиар специалист:
Има много хора, които просто си имат лично мнение, колкото и да ни е странно. Те се намесват във всякакви комуникации, защото имат много свободно време, което "да похарчат", но в това няма нищо лошо. Лошото е когато хора, предимно с по-ниско образование от малки населени места, получават пари за това да направи всеки един от тях 20,30, 50, 100 фалшиви профила, с които просто влизат във всякакви дискусии и слагат копирани коментари, които са им спуснати от горе. Те даже нямат никакви идеи какво точно пишат, просто го копират, защото така ще получат някой лев. Това е проблемът и това замърсява информационния поток.
Цялото интервю с Любомир Аламанов и репортаж на Мария Филева можете да чуете от звуковия файл.
В рубриката "Темите на деня" разговаряхме с Милена Статева , доктор по психология и социален психолог, която ни разказа за един иновативен метод за..
Българският културен институт в Берлин (БКИ-Берлин), НУИИ "Илия Петров" - София и галерия "Дебют" представят експозиция от икони и живопис на Станимир..
"Черно хайку", новата стихосбирка на поетесата Яна Букова имаше едновременна премиера на три езика в България, Гърция и САЩ в три издателства с богата..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg