Десетки сигнали срещу авиокомпании са постъпили в Европейския потребителски център у нас през последните два месеца. Това съобщи за "Хоризонт" директорът на центъра Игнат Арсенов:
"В доста от случаите пътникът предявява иск за претенции, но компанията твърди, че има извънредно обстоятелство и такова най-вероятно е било налице, пътниците няма да имат право на допълнително парично обезщетение".
В понеделник нискобюджетна авиокомпания остави близо 200 души на берлинското летище "Шьонефелд".
На днешния 21 февруари в Регионалната библиотека "Захарий Княжески" ще се състои среща-разговор с изтъкнатия археолог академик Васил Николов. Темата на..
Само икономически ли са мотивите за решенията на американския президент Доналд Тръмп, коментира в "Мрежата" по програма "Христо Ботев" Евгений Кънев,..
Какво представляват окупираните украински територии и бригада "Азов" днес. Разказва от първо лице в "Мрежата" по програма "Христо Ботев" Горица..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg