Повече средства за реклама на българския туризъм и промяна в начина на определяне на бюджета за туризма. За това настояват представители на бранша в писмо до институциите, които имат отношение по темата.
До 1% от приходите в туризма да отиват за национална реклама, поясни директорът на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова:
"Приходите, които са по официална статистика за предходната година, това са приблизително 6,9 милиарда лева, да бъдат взети като основна база и съответно бюджетът, с който ние да разполагаме, да бъде от 0,5%, което би формирало около 32 милиона лева за предстоящата 2019 г. с възможност и заложен механизъм за бавно и постепенно нарастване до 1%."
14 милиона лева са средствата за реклама през тази година. При наличие на повече средства е важно да се обърне по-голямо внимание на новите презокеански пазари на българския туристически продукт, да се изгради мрежа от специализирани представителства с фокус върху туризма по аналогия с търговско-икономиките служби на България зад граница, каза още Карастоянова. Искането на бранша е подкрепено о Българския съюз по балнеология и спа-туризъм, както и от бизнес и работодателските организации в страната.
В рубриката "Разговорът" поканихме трима представители на водещи издателства в България, за да споделят своите виждания за литературната 2025 година...
Днес беше опелото на писателя Димитър Коруджиев, който си отиде на 84-годишна възраст. "Градината с косовете" е един от най-известните му книги, както..
2025 година обещава да бъде знакова за културния живот на Пловдив, според Виктор Янков , експерт "Събития и проекти" във фондация "Пловдив 2019". Градът..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg