Министерството на туризма обяви нов конкурс за нова концепция за туристическо лого на България, но в разработването му няма да бъдат инвестирани средства. Срещу възнаграждение до 10 000 лева спечелилият участник ще бъде поканен да разработи ръководството за изполване на логото.
Конкурсът трябва да доразвие бранд стратегията на България и да допринесе за нейната устойчивост при изпълнение на европейския проект, който приключи през 2013 година. Тогава разработеното туристическо лого не получи обществена подкрепа и не беше възприето като официален туристически символ на България. Останалите дейности по проекта се използват и към момента - това са бранд стратегията, извършените анализи, авторската музика, слоганът „Открий и сподели“.Журналистката и пътешественичка Веселина Филипова е събрала в книгата си "Ваканция за двама по Средиземноморието" 60 пътеписа и повече от 200 снимки,..
Наталия Стефанова от години се занимава с ръчното плетене на играчки. Тя самата от малка се научила, защото и майка и баба и са плели шапки, ленти за коса..
Радослав Бимбалов, писател, общественик и предприемач, направи равносметка за изминалата 2024 година в ефира на предаването "Нашият ден". Той разгледа..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg