Как да градим бранд в “новото нормално“ и как да печелим доверие?
Темата коментира в “Нашият ден“ маркетинговият експерт Жюстин Томс.
“В последните две години всичко се обърна. Печеленето на доверие е важно не само за бизнеса, а виждаме колко е важно за институциите, защото доверието в тях все повече спада.
Това също е тип бранд, който трябва да бъде граден във времето. И изисква полагането на доста усилия. Виждаме, че в по-честите случаи това се неглижира.
Съответно резултатите са доста плачевни и за страната ни като цяло. За бизнеса още повече, в частност туристическия, но не само той.
За всеки един от бизнесите, начинът, по който достигаха до хората, сега е различен. Разчитаме основно на дигиталните канали – за изграждането на бранда, изграждането на доверие, сближаването на нашите общности, нашите клиенти, нашите партньори. Съответно изисква малко по-друго разбиране за дигиталната среда."
Дигиталната среда и бизнесът лице в лице
"Основната комуникация в днешно време се измества в дигитална среда. Но винаги е важно да се знае, че без да имаме една хубава лице в лице комуникация, която се случва извън интернет, в мрежата ще надуваме само един балон и нищо няма да се случва.
Много е важно да има консистентност и нещата, които правим в реалния живот, да са достатъчно стойностни, за да може да живеят много активно и да изграждаме устойчиви брандове и в дигиталното."
Качеството
"Много е важна работата по качеството на продуктите и услугите, които предлагаме. В това число слагаме и институциите, защото често се счита, че всичко това касае бизнеса и е само за бизнеса. Не, това касае и образованието, и институциите, и медиите."
Институциите
"Българските институции много дълги години неглижираха интернет като пространство, голяма част от традиционните медии също.
БНР през годините положи значителни усилия да има и интересни нови формати, които да са застъпени спрямо дигиталната среда. Институциите имат много да наваксват.
Говорим от много години за електронно управление. Коронавирусът ни принуди и много от процесите бяха форсирани.
Виждаме, че е възможно да се случва, просто е нужно разбиране за самата среда и добра воля. Дигиталното пространство дава необятни възможности, но без воля във всяка една от институциите няма как да се случи."
Чуйте Жюстин Томс в звуковия файл.
Все повече научни изследвания насочват вниманието към психичното здраве на жените след раждане и необходимостта от навременна и достъпна подкрепа. В предаването "Време за наука" бе представен иновативен проект – виртуален терапевт, създаден да помага на жени, страдащи от следродилна депресия. Една от създателките на платформата "Мамфидент",..
Софиянци често казват с ирония, че виждат какво дишат. Въпреки че проблемът със замърсяването на въздуха е национален, столицата се намира в центъра на дебата не само заради голямата концентрация на население, но и поради значителното потребление на енергийни ресурси. Около 30% от целия използван газ в България отива за осигуряване на парно и топла..
Фондация "Ела и ти" за пета поредна година покани хора с увреждания да изкачат Черни връх, водени от силата на общността. "Панти, шейни, усмивки" – така наричат събитието, защото за тях следите в снега са белег на споделените емоции, а усмивките – знак, че си част от нещо по-голямо. С помощта на доброволци и планински спасители участниците успяха..
На 20 февруари 2025 г. във Висшето училище по финанси и застраховане (ВУЗФ) се проведе тържествената церемония по връчването на Годишните награди за образование по икономика в средните училища за 2024 г. Събитието, което се организира за втора поредна година, има за цел да отличи и признае успехите на ученици, учители и директори, доказали своите..
В днешния свят финансовата грамотност е съществено умение, което трябва да бъде интегрирано в образованието. В рубриката "Темата на деня" експерти обсъдиха как личните финанси могат да станат част от знанията, които българските ученици получават в училище, и как представители на бизнеса могат да допринесат с личния си опит. Гости в ефира на "Нашият..
Обучението на деца със специални образователни потребности (СОП) е предизвикателство както за родителите, така и за учителите. Една от причините е..
Колкото е необяснимо абсолютното, толкова е необяснимо и това, което ни подтиква към неговото търсене, смята актьорът Стелиан Радев. Той влиза в ролята на..
Дискусията започва с изследването, което пише професор Александър Кьосев за "Чевенгур" на Андрей Платонов, използвайки единствения завършен роман на..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg