Той не е от хората, които често и охотно говорят за себе си. Но когато седне пред рояла, свиренето му казва повече от каквото и да било. Свобода, устрем, умение да „вкараш в рамки“ нестихващия вулкан от емоции и същевременно да го използваш така, че да извикаш сълзи на възторг у слушателя – всички тези качества, съчетани с безупречната техника и неподражаемия усет за стил, отдавна са превърнали Людмил Ангелов в любимец на публиката. Всеки негов концерт е събитие и нищо, дори строгите „ковид“ – ограничения, не може да откаже почитателите му от желанието да отидат и да го чуят „на живо“. Така беше и преди седмица, когато заедно с радиооркестъра, дирижиран от Марк Кадин, пред препълнената зала „България“ Людмил изпълни – за първи път в кариерата си – четвъртия клавирен концерт на Сергей Рахманинов. Събитие, което ще се помни дълго, и което за пореден път доказа безграничния му талант.
Само ден преди изявата си, Людмил Ангелов беше специален гост на „Предаване без име“. В своето ексклузивно интервю (кратък фрагмент от което ви предлагаме в звуковия файл), той разказа за личните и творческите си приоритети, за промените, настъпили в живота му през последните две години, за неизбежната равносметка, която човек си прави, когато навърши „3х20“ и, разбира се, за най-близките музикални „новости“, които му предстоят. Двете части на интервюто можете да чуете в две поредни съботи – на 29 януари и на 5 февруари.
"Една уста, едно банджо, един стол, двама души" – така започва описанието на примитивното рокендрол/индъстриъл фолк/musique brute дуо Cantenac Dagar от Тулуза, Франция, създадено през 2013г. от Стефан Бараскюд (банджо) и Емрик Ено (бийтбокс, вокали, касетки, хармоника, чанове и звънци). Но това е само скромното и минималистично въведение,..
Цигуларят Иван Пенчев и арфистката Деница Димитрова имат необикновено предложение за красива софийска вечер с музика, която несъмнено ще бъде подарък за меломаните. Ще слушаме дует от изключителни инструменти за България – една от най-забележителните италиански цигулки на 20 век и великолепната концертна арфа "Lyon & Healy" Style 30. В..
"Опет" — опет, ако използвам българското диалектно наречие за "пак, още веднъж". Къде е тЕкла вОда, опЕт ке тЕчит! , както възкликва класикът Иван Вазов. Където е текъл прогрокът, ще тече още веднъж – този път в столичната Asics Arena на 10 октомври. Спектакълът на знаменитата банда в България е част от световното ѝ турне в подкрепа на..
На 5 октомври 2025, 17.00 часа на сцената на Музикален театър балет "Арабеск" ни кани на първото си представление за новия сезон "BarrocoLife – Съвършеното несъвършенство". В програмата на вечерта са включени две едноактни миниатюри, в които хореографите са използвали музика на известни барокови композитори. Анна Донева работи по "Четирите..
Съботната оперна вечер (4 октомври от 20 часа) по програма "Христо Ботев" е посветена на 200-годишнината от рождението на "краля на валса" Йохан Щраус-син. Неговата жизнерадостна, вдъхновяваща музика ни съпровожда традиционно в началото на всяка нова година. Творбите му са еднакво популярни сред различните социални прослойки на неговото съвремие...
Днес и утре (9 и 10октомври) Университетът по архитектура, строителство и геодезия ще бъде домакин на третото издание на форума "Дни на кариерата –..
"Една уста, едно банджо, един стол, двама души" – така започва описанието на примитивното рокендрол/индъстриъл фолк/musique brute дуо Cantenac Dagar..
Интердисциплинарният фестивал "Театър на чудесата" се завръща с интригуващи научно-театрални постановки, представяния, дискусии и участници от повече от 15..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg