Историята започва, когато Цвети и Светльо от Expose пускат новата си песен на приятел, отдавна живеещ в Америка. Тогава те не предполагат, че въздействащият ритъм и провокативният текст дотолкова ще харесат на стария им познайник Джордж Томов, че той ще ги предложи на саунд инженера на компанията, в която работи. Историята продължава и стига дотам, че българската песен става част от музикалната линия на американски шоурум на популярна модна марка.
Оказва се, че фен на българите става и танцьорът Кевин Стеа, придобил световна слава след сътрудничеството си с Мадона в клипа ѝ „Vouge“. Кевин, който е приятел на Джордж Томов, оценява подобаващо визията на Цвети и Светльо в клипа на песента „The power of love“ („Силата на любовта“).
„Изненадани, щастливи и вдъхновени сме, че бяхме оценени“, признава Цветелина Маринова от Expose.
„Песента се роди по естествен път, провокирана от началото на пандемията от Covid-19 – продължава Цвети. – Тогава всички бяхме изключително стреснати. Много бързо мисленето ни започна да се променя. И в един момент при мен се яви някаква муза, някаква провокация, в резултат на която аз започнах да изливам цялата си емоция на лист хартия. Не знам защо, но текстът ми дойде на английски език. Доверих се на интуицията си. Веднага се обадих на Светльо, дадох му текста. След около час той ми се обади и каза: „Готова е мелодията“. Така, много бързо и естествено се роди песента. Джордж Томов – човекът, който ни помогна, каза, че сме изключително интересни като артисти. Още преди да се роди тази песен, ни каза, че можем да имаме успех с творчество на английски език.“
„Ето защо и „The Power of Love“ стигна до него много бързо, а след това беше разпространена. Пуснахме песента преди по-малко от месец, а отзивите са изключителни. Заслугата е и на Джордж Томов, който още докато беше в България, работеше с български артисти. Ние бяхме едни от тези, на които той се доверяваше тогава. След като замина за САЩ, той отново ни подкрепи. И сега направи така, че нашата песен да звучи в шоурума на популярна модна марка. По този начин песента стигна и до танцьора на Мадона от култовия клип „Vogue” Кевин Стеа, който реагира изключително позитивно на нашата поява.“
Както аудиото, така и видеоклипът на песента „The power of love“ са направени по време на извънредното положение заради Covid-19, обяснява Цвети и продължава.
„Благодарни сме на режисьора Виктор Милушев и на целия екип, който застана зад нас. Всеки един от тях е причина песента да има успех и изобщо ние да съществуваме и да се развиваме в музикалната индустрия. Заснехме клипа, спазвайки абсолютно всички противоепидемични мерки – с дезинфектанти, с маски, беше доста интересно. Но пък решихме да го направим, защото му е дошло времето.“
„А иначе онова, което се видя по време на пандемията, е, че всички ние сме много тясно свързани и зависими един от друг. Например, когато артистите спряха своята дейност, това засегна много хора – и артистите, и продуцентите, и всеки един по веригата в театрите и студиата. Затова нека си пожелаем да бъдем здрави, да се държим ръка за ръка и повече да не ни се случват такива страшни неща.“
Снимките са предоставени от изпълнителите.
Цялото интервю чуйте в звуковия файл.
“Гала на българската култура и музика” – така е озаглавен концертът с участието на български музиканти, който ще се състои тази вечер в зала “Брамс” на Музикферайн във Виена. Интересът към събитието под патронажа на българския посланик в Автрия..
Българският фолклор отдавна вълнува музиканти от целия свят със своята уникалност и неизчерпаеми възможности. Поредният пример за подобно сътрудничество е колаборацията между Даниел Верстапен и Нина Николина. На двата си предстоящи концерта в..
Гъдулката съвсем не е най-популярният инструмент, избиран от изпълнителите за изява на световните сцени. Да свириш на гъдулка по модерен начин, с репертоар в различни жанрове и стилове съвсем не е работа за аматьори. За да опитомиш този инструмент..
Едно от най-очакваните културни събития в лятна София започва днес. За 13-а година фестивалът A to JazZ ще преобрази Южния парк 2 в..
В края на юни, когато все повече ни "замирисва" на море, екип от различни поколения възроди в нова версия хита от близкото минало със същото..