Имиджовият клип на България е финалист в 13-ото издание на "Corporate Media & TV Awards 2022" в Кан. Наградите се организират от Международния комитет на фестивалите за туристически филми, съобщи bgtourism.bg. Българското видео показва, в продължение на минута, някои от най-красивите кътчета в страната ни – от плажовете до ски курортите и е озаглавено "Открий своята история". В него могат да се видят още традиционни български обичаи и ритуали.
Интересна е и концепцията на видеото. Тя е свързана с представянето на личните преживявания на туристите у нас. А посланието е – елате в България, за да уловите мига! Тук можете да откриете ново място и култура, да се сприятелите с местните хора, да споделите снимка на залез, да изпратите виртуална целувка или просто да се насладите на вкусна вечеря. Краткото видео показва малките, простите неща, които са важни за всеки пътешественик – среща с някого по пътя, създаване на спомени, споделяне на опит и разбира се, откриване на себе си и своята история, и то не къде да е, а именно в България!
Може да видите и да подкрепите видеото тук
По регламент можете да гласувате на всеки 24 часа.
Потенциалът за развитие на София и Пловдив в рамките на българската инициатива "Дестинация Балкани" бе обсъден между министъра на туризма Мирослав Боршош и колегите му в туризма и транспорта от Черна гора - Симонида Кордич и Мая Вукичевич. В разговорите..
Все по-голям е интересът към експозициите и събитията на Регионалния исторически музей в Русе. За отминалите 12 месеца през музейните пространства са преминали 95 966 човека, което е с 5 209 души повече в сравнение с 2023 г. – съобщава на официалната..
Чиста природа, домашен уют, вкусни гозби и снежни емоции - Момчиловци е рай за любителите на селския туризъм. В разгара на туристическия сезон къщите за гости и заведенията в родопското село работят на пълни обороти. Разположеният..