Имиджовият клип на България е финалист в 13-ото издание на "Corporate Media & TV Awards 2022" в Кан. Наградите се организират от Международния комитет на фестивалите за туристически филми, съобщи bgtourism.bg. Българското видео показва, в продължение на минута, някои от най-красивите кътчета в страната ни – от плажовете до ски курортите и е озаглавено "Открий своята история". В него могат да се видят още традиционни български обичаи и ритуали.
Интересна е и концепцията на видеото. Тя е свързана с представянето на личните преживявания на туристите у нас. А посланието е – елате в България, за да уловите мига! Тук можете да откриете ново място и култура, да се сприятелите с местните хора, да споделите снимка на залез, да изпратите виртуална целувка или просто да се насладите на вкусна вечеря. Краткото видео показва малките, простите неща, които са важни за всеки пътешественик – среща с някого по пътя, създаване на спомени, споделяне на опит и разбира се, откриване на себе си и своята история, и то не къде да е, а именно в България!
Може да видите и да подкрепите видеото тук
По регламент можете да гласувате на всеки 24 часа.
Най-големият ежегоден форум на туризма у нас ще се състои от 13 до 15 март в Интер Експо Център в София. 40-то издание на "Ваканция & СПА" ще събере на едно място над 200 изложители от три континента – Европа, Азия и Африка. Участниците са от..
Черноморският ни град Бургас ще бъде домакин на първото издание на къмпинг фестивала Explore The World 2024. Събитието, което ще се проведе на 27 и 28 април на Морска гара, е насочено към запалените почитатели на почивката на колела. В програмата му са..
Хижата с най-вкусната храна, най-младите хижари и най-нестандартните преживявания се намира в Родопите и носи приказното име "Момчил юнак". Допреди време базата, собственост на Община Смолян, пустееше. Но Николета и Уриел Зунино пристигат, запретват..