За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
Лятото е сезонът на планинските преходи, когато с щеки по пътеки поемат стотици запалени български и чужди туристи. Заради необичайно студената пролет обаче, все още има сняг във високите части на Рила и Пирин , както и на места в..
Тази събота (3 юни) ще бъде дадено официално начало на летния сезон на Витоша . Освен за пешеходен туризъм и разходки, планината предлага отлични условия и за практикуване на планинско колоездене, с множество маршрути с различни нива на трудност. Три..
По-добър летен сезон в сравнение с предходната 2022 г., като перспективата е да достигнем нивата на предпандемичната 2019-а. Очакванията на туристическия бранш са да има поне 4,5 млн. лв. приходи в сектора. Съдейки по ранните записвания, има повишен..