За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
Те се появяват на най-необичайните места – високо в планината или на морския бряг, под короните на дърветата или направо под звездното небе. Става дума за едно сравнително ново явление в българския туризъм – т.нар. глемпинги. Терминът идва от..
През лятото на 2025 г. се очаква рекорден интерес към детските лагери в България, показват данни на туристическите платформи. Две са водещите тенденции в идните месеци. От една страна нараства търсенето на активните приключенски лагери с фокус върху..
Алеко Константинов е първият писател интелектуалец на българската литературна сцена. Той е познат като журналист, публицист, езиковед с голямо влияние в обществения живот от края на XIX век. Още приживе двете най-известни Алекови произведения "До..