За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
По-кратък от очакванията и по-лош от прогнозите – така описват най-общо летния туристически сезон хотелиерите и ресторантьорите в най-големия ни морски курорт Слънчев бряг. Там, а и на повечето места по Черноморието вече са факт по-ниските цени на..
За месец септември резервациите на каравани, бунгала и кемпери са се увеличили почти два пъти в сравнение със същия период на миналата година, показват данни на karavani.bg – най-голямата платформа за къмпинг у нас. Над 50% от..
Хората от градовете по поречието на река Дунав са свикнали да посрещат през лятото участниците в един от най-старите гребни туристически походи в света. Става въпрос за Tour International Danubien (Международна туристическа регата по Дунава), която..