За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
Сградите, построени в периода на социализма, безспорно оформят голяма част от поколенията в България, казват ентусиастите от дигиталния проект "България на длан”, който през видео и фото съдържание представя страната ни по нестандартен начин...
България е на 8-мо място при ранните записвания за лятна ваканция на германците през 2024 г. След пандемията с коронавирус, имаше известен отлив на немски туристи от нашите курорти. Сега обаче германците отново са започнали да правят ранни..
Най-големият ежегоден форум на туризма у нас ще се състои от 13 до 15 март в Интер Експо Център в София. 40-то издание на "Ваканция & СПА" ще събере на едно място над 200 изложители от три континента – Европа, Азия и Африка. Участниците са от..
Кои са по-важните кулинарни и F&B (Food and Beverage или храни и напитки) тенденции през 2024-а? Как се променят вкусовете на клиентите и готови..