В рамките на две седмици служители на Националната агенция за приходите са проверили над 800 търговски обекта по Черноморието – заведения за хранене, дискотеки, барове, атракциони, магазини за хранителни стоки, съобщиха от агенцията. Съставени са над 150 акта за нарушения, а най-честите сред тях са за неиздаване на фискален бон и за разминаване между сумите, маркирани на касовия апарат, и наличностите в касата.
Данните от извършените проверки в рамките на лятната контролна кампания показват, че фискалната дисциплина по българското море се подобрява, констатират от НАП. До момента не са установени сезонни работници, полагащи труд без сключен договор с работодателя.
Контролната кампания по Черноморието ще продължи до края на летния сезон. Под активно наблюдение са поставени стотици обекти на крайбрежието.Японският производител на двигатели, мотоциклети и моторни превозни средства "Кавазаки Мотърс" обяви стратегическо партньорство с българския производител на граждански безпилотни летателни апарати "Дронамикс". Компаниите ще разработват аеро-бутални..
"Освен с използване на еврофондовете, ускоряване на развитието на ключови инфраструктурни обекти може да се постигне чрез механизмите на концесията. Това е инструмент, който Европейската комисия поощрява." Това заяви вицепремиерът и министър на..
До края на годината се очакват второто и третото плащане по Плана за възстановяване и устойчивост, потвърди заместник-министърът на финансите Методи Методиев. Той участва в заседание на бюджетната комисия в парламента, на което бе одобрена..
Японският производител на двигатели, мотоциклети и моторни превозни средства "Кавазаки Мотърс" обяви стратегическо партньорство с българския производител..