Процедурата по кандидатстване за обществената поръчка за асфалтирането на пътищата беше проведена през август, а офертите са отворени в началото на октомври. Общата стойност за всички участъци е около 1 780 000 лв. До дни се очаква да бъдат ясни фирмите, които са спечелили, посочи кметът на Руен Исмаил Осман.
„Улиците са в повечето населени места. Те са около 30. По отношение на четвъртокласната пътна мрежа, т.е. междуселските пътища, на места е предвидено асфалтиране, на места има стабилизиране на банкети. Различно е. Например от село Сини рид до Подгорец има стабилизиране на банкет. Участъци с полагане на асфалт са Планиница – Люляково, Дъскотна – Ясеново-Заимчево, Соколец – Каравельово, Сини рид – Рожден – Рудина“, поясни той.
Инфлацията се отрази и на обществените поръчки, допълни кметът. „Трудно е, защото като пуснем обществена поръчка цените са едни. Обществените поръчки траят минимум 3-4 месеца, максимум 5-6. Докато приключи поръчката се оказва, че цените са съвсем различни. Така стана с миналогодишния асфалт“, допълни той.
В момента е обявена и обществена поръчка за зимното почистване в община Руен. Стойността е близо 243 000 лв., а крайният срок за подаване на офертите е 24 октомври.
За телефонни обаждания към граждани, на които им се предлага двумесечен безплатен пакет за лечение на стави, съобщават от онлайн платформата "Ние, потребителите". Повечето от тях са от робот и от името на международна компания, тревожното според Габриела Руменова е, че чрез тези обаждания се събира информация за здравословното състояние и адреса..
С 10% са увеличени заплатите в сферата на туризма. Това каза директорът на "Бюрото по труда“ в Бургас Татяна Николова. 30 работодатели участват в специализираната трудова борса за предстоящия летен сезон, която се провежда в морския град. Събитието преминава при засилен интерес. 800 работни места за предстоящия туристически сезон са обявени в..
Първата компания, закупила терен в новата промишлена зона "Юг" в Бургас, започна строителството на своята производствена база. Основната дейност на предприятието ще бъде производство на електрически инсталации и климатични системи, като обектът ще заеме площ от 9050 кв. м. От Община Бургас информират, че още седем компании са придобили терени в..
Община Царево получи приз-грамота за изключително дейна и инициативна община на Международното туристическо изложение Ваканция&Спа Експо 2025 в София. Екипът на общината бе воден лично от кмета Марин Киров и заместника му Мария Димитрова. Той се бе подготвил с презентации на целия фестивален, културен и спортен календар през летния..
Дирекция „Бюро по труда“ – Бургас организира "Среща с работодатели" в сферата на туризма, хотелиерството и ресторантьорството. Трудовата борса ще се проведе днес - 12 март г. от 10 часа в сградата на ДНА в град Бургас, ул. „Христо Ботев“ № 48. Събитието ще предостави възможност за запознаване с дейността на водещи компании в бранша, осъществяване..
Въпреки ниските температури и снега в някои райони на Бургаско миналия месец, няма почти никакви поражения върху есенните култури. Според Николай Киров, председател регионалния съюз на зърнопроизводителите в Бургаско състоянието им е добро. Зърнопроизводителите са обнадеждени за реколтата тази година, макар че е още рано да се направят конкретни..
От днес Община Бургас дава начало на нова сесия за набиране на проекти, които са за подпомагане на стартиращи предприемачи. Инициативата е насочена към граждани и фирми, регистрирани по Търговския закон до 3 години преди датата на кандидатстване, които отговарят на условията за микро или малък бизнес, екипи от минимум 2 физически лица, както и ученици..
Въпреки ниските температури и снега в някои райони на Бургаско миналия месец, няма почти никакви поражения върху есенните култури. Според Николай Киров,..
Дирекция „Бюро по труда“ – Бургас организира "Среща с работодатели" в сферата на туризма, хотелиерството и ресторантьорството. Трудовата борса ще се..
С 10% са увеличени заплатите в сферата на туризма. Това каза директорът на "Бюрото по труда“ в Бургас Татяна Николова. 30 работодатели участват в..