Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Екатерина Терзиева:

Страната ни трябва да се рекламира активно и правилно

Снимка: Slow tours/Facebook


Страната ни трябва да се рекламира активно и правилно, смята Екатерина Терзиева, която организира тематични турове в различни краища на страната. Според нея имаме огромен потенциал, но най-важното е да спрем да мислим за нея като евтина дестинация.

"Ние си имаме всичко. Имаме прекрасно море, езера, планини, реки, поле, храна и вино и трябва със самочувствие да представим този продукт на чужденците. Дали ще бъде чрез инфлуенсъри или пък журналисти, които ще с еубедят на място. Ние трябва да се насочим към нашите съседи", каза Терзиева.

Според нея бъдещето на туризма е в отношението. "Това е умението да накараш човек да се чувства специален, да се чувства крал за ден-два, да му дадеш онази емоция, с която да избяга от проблемите. Бъдещето е личното отношение към туриста", категорична е Терзиева.

 

По публикацията работи: Калина Енчева

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Summer Bright Awards отличи в Несебър бизнес, туризъм и култура

Старият Несебър стана домакин на церемонията Summer Bright Awards 2025, която събра представители на българския бизнес, туризъм и култура. Българското национално радио бе основен медиен партньор на събитието, а сред официалните гости присъства генералният директор на БНР Милен Митев. Церемонията се проведе на борда на 85-футова яхта и отличи..

публикувано на 04.08.25 в 17:00

Спад в предлагането на работа

Предложенията за работа във всички сектори през юли намаляват, показва анализът на водещата платформа за онлайн обяви в страната. Според данните от месечния анализ, през юли се отчита спад с 12% или над 5000 работни места по-малко в сравнение с юни. Продължава да се регистрира спад на предложенията за работа и на годишна база, като през юли той е 7%..

публикувано на 04.08.25 в 16:00

Ниски добиви на слънчоглед отичтат в Ямболска област

Започна  прибирането на слънчогледа в Ямболска област. Добивите са ниски, а качеството на много места влошено.  Над 473 000 декара са засети със слънчоглед в областта, прибирането му е в начален етап, а  добивите са далеч под очакванията на стопаните, коментира председателят на Регионалния съюз на зърнопроизводителите Стоян Александров:..

обновено на 03.08.25 в 12:35

ИПИ: Повишаването на осигурителните вноски носи риск от обедняване

От Института за пазарна икономика предупреждават, че повишаването на осигурителните вноски носи риск от обедняване на работещите, увеличаване на домакинствата под линията на бедност и ръст на неравенствата. Изводът е от анализ по темата за осигурителната тежест, в който се припомня, че в средносрочната бюджетна прогноза вече е заложено увеличение на..

обновено на 03.08.25 в 11:46

Общините по Южното Черноморие се обединяват за общ туристически продукт

Министърът на туризма Мирослав Боршош се срещна с кметове от черноморските общини и областния управител на Бургас за да начертаят обща стратегия за реклама на Южното Черноморие и създаването на общ туристически продукт.Към Областна администрация ще се създаде специализирано координационно звено по туризъм, което заедно с Министерството ще работи в тази..

публикувано на 01.08.25 в 16:13

Последен ден за пострадалите земеделци от природни бедствия, които могат да поискат подпомагане

В рамките на днешния работен ден, земеделските стопани с пропаднали заради природни бедствия площи, имат последна възможност да подадат заявления за подпомагане. Земеделците от засегнатите от пожарите райони също трябва да сигнализират за проблемите си във Държавен фонд "Земеделие". Право на субсидии имат стопаните, на които са издадени..

публикувано на 01.08.25 в 09:25

Мирослав Боршош ще бъде в Бургас

Министърът на туризма Мирослав Боршош ще бъде днес в Бургас на среща с областния управител и с кметове от черноморските общини. С тях ще се проведе дискусия за създаването на общ туристически продукт и бранд за Южното Черноморие.  Акцентите ще се поставят върху общ събитиен календар, представянето на ключови фестивали и предстоящи събития до края на..

публикувано на 01.08.25 в 08:48