Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

За мощна туристическа реклама на Несебър настояват от неправителствена организация

Община Несебър спешно да инвестира в мащабна туристическа реклама на региона. За това настояват в отворено писмо до медиите от местната неправителствена организация „Напред Несебър“.

„Намираме се във форсмажорна ситуация, която може да окаже негативно влияние за протичането на сезона във всяко едно населено място на общината. Агресивните хибридни атаки заливат социалните мрежи с фалшиви новини и поставят в риск препитанието на местните хора. Сега е моментът Община Несебър да реализира мощна кампания, за да се чуе истината за чистите води и плажове, за отличната ваканция, която очаква туристите, които изберат нашия регион“, казва председателят на Сдружението Иван Дашев.

Според организацията, Община Несебър може да си позволи ресурс и широко да рекламира туристическите си обекти.

През изминалата седмица хотелиери сезираха Сдружението за отменени резервации в последния момент. Министър Динкова посети област Бургас и вече направи срещи с бранша.

„Важно е национални и местни власти, браншови организации и неправителствен сектор да бъдем обединени в този момент. Не трябва да позволяваме да се внася смут чрез лъжи и така да лишаваме туристите от почивка на Черно море. Реклама през месец юли означава повече туристи през август и удължаване на крилете на сезона до края на септември“, пишат в отвореното писмо от „Напред Несебър“ и обръщат внимание, че един успешен сезон ще доведе до вдигане стандарта на живот на всички хора в общината.

Още от началото на годината неправителствената организация реализира редица рекламни кампании в международни, национални и социални медии. Промоутърските клипове за Несебър, Слънчев бряг, Обзор, Свети Влас и Равда са със свободен достъп и дори в момента се споделят от стотици потребители на Фейсбук, Инстаграм и youtube.


По публикацията работи: Ивайло Пеев


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

С писма и обаждане по телефона НАП напомня на граждани да декларират доходите си

НАП стартира информационна кампания спрямо физически лица, за които има данни, че през 2024 година са получили  доходи от хонорари, земеделски субсидии, суми от наложени платежи от продажби в Интернет, наеми и др., но са пропуснали да ги декларират. Над 27 000 лица ще получат писма, имейли или обаждане по телефона, като гражданите трябва да обявят..

публикувано на 05.09.25 в 14:00

Царево предпочитано от висок и среден клас туристи, отчитат успешен сезон

Успешен туристически сезон отчитат в община Царево. Курортните места в района се утвърждават като дестинация за висок и среден клас туристи , каза кметът Марин Киров. Традиционно те са предпочитани от летовници от България, както и от гости от Полша, Чехия, Германия, за първи път и от Дания. Киров коментира:„ Успешен сезон в продажбата на..

публикувано на 05.09.25 в 09:30

КНСБ: Разлика от 20 до 70% между цена на едро и дребно на основни храни

Разлика от 20 до 70% между цена на едро и дребно на основни хранителни стоки е установило наблюдение на КНСБ . Това обяви президентът на синдиката Пламен Димитров.  От структурата потвърдиха, че стоят твърдо зад увеличението на минималната работна заплата на 1213 лева от 1 януари. Експертите са  категорични, че няма връзка между повишението на..

публикувано на 04.09.25 в 15:55

Владимир Крумов: Стартираме кампанията за удължаване на сезона по Южното Черноморие (ОБНОВЕНА)

Министерството на туризма съвместно с Областната администрация на Бургас стартира „ДългоЛятие“ – първата инициатива, която цели да удължи туристическия сезон на Южното Черноморие и да покаже, че регионът има какво да предложи и извън традиционните летни месеци. Кампанията представя Южното Черноморие като дестинация, която съчетава..

обновено на 04.09.25 в 13:51

Несебър начело в класация на "Дейли мейл" за плажна дестинация

Несебър, един по-малко известен морски скъпоценен камък в България, пълен с бели пясъчни плажове, стар град, включен в списъка на ЮНЕСКО и достъпна храна и напитки, така гласи анотацията за българския черноморки курорт в статия на вестник "Дейли имейл“, който, в сътрудничество с easyJet, го поставя начело в своята класация за най-достъпни плажни..

публикувано на 04.09.25 в 12:25

МЗХ: Ще има нова интервенция „Биологично животновъдство“ с бюджет 85 млн. евро по Стратегическия план

Създава се нова интервенция „Биологично животновъдство“ с бюджет 85 млн. евро. Това бе решено в рамките на Комитета по наблюдение на Стратегическия план за развитие на земеделието и селските райони 2023 – 2027. Тя ще е алтернатива на досегашната екосхема за биологично земеделие (селскостопански животни) и ще бъде с тригодишен ангажимент, съобщи..

публикувано на 04.09.25 в 09:14

Бургас става домакин на бизнес форум за икономическо развитие

Регионална бизнес конференция „Икономическо партньорство и развитие на бизнеса в регион Бургас“ ще събере представители на институции, бизнес организации и международни компании в Бургас. Форумът ще се проведе на 18 септември от 16:00 ч. в Експо център „Флора“ и се организира от Община Бургас и Лидер.БГ под патронажа на кмета Димитър Николов, който ще..

публикувано на 03.09.25 в 15:40