Вихра Огнянова - организатор на събитието обяви в ефира на Радио София, че около 380 компании от страната и цял свят ще участват в 34 международната туристическа борса ВАКАНЦИЯ/СПА ЕКСПО, а широката публика ще може да посети национални щандове от Турция, Гърция, Сърбия, Хърватия, Македония, Куба, Чехия, Румъния и Косово, на които ще се правят директни продажби на туристически пакети.
Посетителите ще могат да намерят пътувания в цял свят, както и нови културни дестинации и събития. Приоритет в програмите са пролетните предложения. На място ще се предлагат много отстъпки за пакети. Организирани са много томболи и викторини за посетителите.
Един от акцентите в програмата са дигиталните услуги и новите тенденции в онлайн бизнеса. Предлагането вече се превръща в споделяне, а потребителите в съмишленици, твърди Вихра Огнянова. Новото поколение пътуващи хора имат нови изисквания, тъй като те разглеждат много различни неща, преди да се спрат на своята дестинацията. Маркетингът на продажбите в интернет изисква повече от създаването на уеб сайт, например е необходимо управление на онлайн репутацията и използването на социалните мрежи.
Какво още да очакват професионалистите и широката публика от изложението, както и какви са тенденциите в туристическия маркетинг - вижте във видеото.
Минималната работна заплата за 2026 г. трябва да бъде определена по сега действащия механизъм в Кодекса на труда и ще бъде 50 процента от средната..
Световното първенство по драконови лодки, което трябваше да се проведе в Русе от 18 до 21 септември , в понеделник беше отменено . Тази новина се..
" Има цял букет от руски имоти в страната, за които не е ясно по какъв начин са придобити и защо са собственост на руската държава . След серия наши..