Проектът на Министерство на икономиката и енергетиката "Брандико", за създаване на търговска марка спечели от Европейската комисия номинация за Европейските награди за насърчаване на предприемачеството в категорията "Инвестиции в предприемачески умения". България за първи път получава номинация в престижния конкурс на Европейската комисия, откакто ежегодно участва от 2009 година насам.
В категорията българският проект ще се състезава с още три проекта от Великобритания, Германия и Сърбия. Победителят ще стане ясен на 2 октомври 2014 година в Неапол, Италия, по време на Третата Асамблея на малките и средните предприятия - главният политически форум на Европейската комисия в областта на предприемачеството и промишлеността.
"Брандико" е проект, който Министерството на икономиката и енергетиката създава през 2011 година и има четири издания досега. Целта е учениците от средните училища да се научат да изграждат своя оригинална търговска марка, да се запознаят със смисъла и значението на интелектуалната собственост.
Марката на Общността е метод за защита на търговски марки с една регистрация на територията на целия Единен пазар. По дял на търговските марки, защитени като Марка на Общността, България се нарежда на 20-то място в ЕС. Според Ивайло Грънчаров, началник отдел " Малки и средни предприятия" в Министерството на икономиката и енергетиката това се дължи на липсата на достатъчно информация сред българските предприемачи.
Нощта на Коледа може да стане още по-красива с музиката на Стенли. Харизматичният артист ще пее в Sofia Live Club, където ще излезе на сцената със..
Д-р Златина Каравълчева, византолог по образование и богослов по призвание, е вдъхновяващ комуникатор на християнството. Тя разкрива същността на вярата..
Преди точно 10 години се появи една от емблематичните концертни програми на българската джаз вокалистка Мирослава Кацарова, наречена CINEMA. Тя включваше..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg