Габриела Руменова от Комисията за защита на потребителите каза, че в предпразничните дни има инспектори в цялата страна, които да реагират на налагаща се незабавно реакция при оплакване от потребители.
След празниците, най-често оплакванията са свързани с рекламации. Обажданията след последните няколко празнични дни най-често бяха за връщане на купена вече стока. Все по-рядко се обръщат към нас потребителите, недоволни от туристически услуги. Около Великден хората сякаш се оринетират към покупки предимно на хранителни продукти. Сигналите биха засягали по-скоро Агенцията за безопасност на храните, но дори и да ни потърсят нас, ние ще реагираме.
Интервюто на Борислава Борисова с експерта Габриела Руменова можете да чуете в звуковия файл.
Дори да посетите Аржентина за кратко, като мен, пак ще усетите някои особености на тамошните нрави и специфични професии, които правят впечатление на..
В петък, 24 януари в родните киносалони влиза българският игрален филм "Клас 90". Сюжетът събира съученици 33 години след завършването на средното им..
На днешния 21 януари отбелязваме 146 години от смъртта на Любен Каравелов – революционер, поет, журналист и енциклопедист, оставил дълбока следа в..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg