Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кръстю Кръстев:

Театърът е лаборатория за обществен смисъл

Кръстю Кръстев
Снимка: dtp.bg

Най-важното в управлението на един театър е да се разбере капацитета на театъра и на хората, с които работиш, да си на точното място с точните хора и в точното време – така се получават добри спектакли – казва Кръстю Кръстев.

За хората, с които работя, театърът е религия, идеите стават обща цел. Пловдивската публика е една от най-добрите публики, защото е много взискателна. Театърът има нужда от онази част от публиката, която го обича, но и завихря около себе си един кръг. Всички театри минават през цикли, ние завършваме сега един добър такъв, но трябва да потърсим новото начало.

Театърът винаги трябва да бъде във времето, репертоарната политика е много чувствителна, тя не трябва да задоволява собственото ни его, а да търси това, което интересува публиката.

За предстоящите премиери на Драматичния театър в Пловдив и следващите цели, които си поставя директорът му – чуйте го в звуковия файл.

Кръстю Кръстев е директор на Драматичния театър „Н.О. Масалитинов“ в Пловдив от 2010 година. В края на месец март той спечели нов мандат за поста.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ
Петър Петров - Перо

"Слънчева линия" от Иван Вирипаев за първи път на българска сцена

Когато викаш, за да бъдеш чут, всъщност пречиш на другия да те чуе. А когато искаш да разбереш повече за себе си и отношенията си с човека, с когото си избрал да споделяш живота си, не е нужно да ходиш на семейна психотерапия, може и просто да отидеш не театър. За целите на тези думи спомага поставянето за първи път на българска сцена на пиесата от..

публикувано на 03.12.24 в 08:50

"2 in 1" на Симеон Кръстев

В aртпространството на галерия Heritage, новият aртцентър в сърцето на София, е представена самостоятелна изложба на художника от старата школа майстори – Симеон Кръстев, която е обединена под мотото "2 in 1". Вернисажът колаборира две различни техники, а именно, акварел и маслена живопис. Откриването на експозицията предизвика жив интерес в..

публикувано на 02.12.24 в 16:23
Гергана Панчева (вдясно) и Надежда Московска

Европейските литературни пазари

Каква е разликата между западните и източните книжни панаири и форуми за литературен обмен? Как читателите в арабския свят се сдобиват с хартиени копия? Кои международни практики биват успешно интегрирани на българска почва и какъв е пътят на една книга от написването ѝ до преводи и чуждестранни издания? Гост на предаването "Литературата. Начин..

публикувано на 02.12.24 в 16:16
Антон Митов и проф. Боян Добрев (вдясно)

Мултимедията в живота на проф. Боян Добрев

Професор Боян Добрев е ръководител на катедра "Стенопис" в Националната художествена академия и е доктор по изкуствознание и изобразителни изкуства. Създател е на множество мултимедийни реализации за нуждите на Министерството на външните работи, Софийски университет "Св. Климент Охридски", Министерство на икономиката, Посолството на САЩ в България,..

публикувано на 02.12.24 в 15:39
Александра Рамирез

Илюстраторката Александра Рамирез: За любовта към спорта и поп-ъп изложбата Slam Dunk

Илюстраторката и графична дизайнер Александра Рамирез  е базирана в Лондон вече повече от 10 години. Нейната работа е насочена към дигиталния дизайн, но в изложбата си Slam Dunk  в столичното галерийното пространство L44 Рамирез изразява огромната си любов към спорта и баскетбола, експериментирайки с техниката ситопечат.  Александра е специализирала в..

публикувано на 02.12.24 в 13:44