Нов информационен бюлетин показва възможностите за туризъм в 7 държави от Черноморския басейн. Представени са 18 туристически обекта, реализирани с финансиране от съвместната оперативна програма на ЕС „Черноморски басейн 2014-2020“. България рекламира атракции като разходка с лодка от Несебър до Бургас и остров „Свети Иван“, посещения на историческите места „Побитите камъни“, Римските терми край Варна и новоизградена туристическа пътека до параклиса „Св. Марина“ край Созопол. Бюлетинът ще се разпространява в интернет платформи и социалните мрежи в България, Гърция, Румъния, Турция, Армения, Азербайджан, Грузия, Молдова, Русия и Украйна.
Бюлетинът може да бъде изтеглен от тук.
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..
Министърът на туризма на Черна гора Симонида Кордич съобщи, че до края на месеца ще бъдат създадени работни групи, които ще работят по откриването на..