Журналисти, блогъри и инфлуенсъри от Дания, Норвегия, Швеция и Финландия бяха у нас на опознавателен тур, организиран от Министерството на туризма, съобщава пресцентърът на ведомството.
Туровете имат за цел да популяризират страната ни като сигурна и безопасна дестинация с разнообразни възможности за туризъм. Участниците от Скандиванието са се насладили на красотата на българското Черноморие, на някои от големите градове и на част от спа курортите, запознали са се с богатото ни културно наследство, вкусили са и от традиционната българска кухня.
Участниците в опознавателните турове споделят своите впечатления от България, като активно публикуват снимки, видео клипове и коментари в своите социални канали, с което помагат за затвърждаването на положителния имидж на страната ни като избор за безопасна почивка, посочват от Министерството на туризма.
По подобен начин България вече представи туристическите си възможности пред медии от Русия, Израел и Гърция.
Броят на посещенията на чуждестранни граждани в България се е увеличил с 16.0% през 2023 г., като най-голям принос имат посещенията от Турция и Румъния. Това се казва в публикувания днес от БНБ икономически преглед на макроикономическите..
Нашенската баница и шопската салата неведнъж са попадали в челните позиции на световни гастрономически класации. Но българската национална кухня далеч не се изчерпва с тези две ястия, нито с вездесъщите по заведенията кюфтета, кебапчета,..
Кои са по-важните кулинарни и F&B (Food and Beverage или храни и напитки) тенденции през 2024-а? Как се променят вкусовете на клиентите и готови ли са ресторантьори и готвачи за промяната? И още - ще стане ли България най-сетне световна гурме..