Журналисти, блогъри и инфлуенсъри от Дания, Норвегия, Швеция и Финландия бяха у нас на опознавателен тур, организиран от Министерството на туризма, съобщава пресцентърът на ведомството.
Туровете имат за цел да популяризират страната ни като сигурна и безопасна дестинация с разнообразни възможности за туризъм. Участниците от Скандиванието са се насладили на красотата на българското Черноморие, на някои от големите градове и на част от спа курортите, запознали са се с богатото ни културно наследство, вкусили са и от традиционната българска кухня.
Участниците в опознавателните турове споделят своите впечатления от България, като активно публикуват снимки, видео клипове и коментари в своите социални канали, с което помагат за затвърждаването на положителния имидж на страната ни като избор за безопасна почивка, посочват от Министерството на туризма.
По подобен начин България вече представи туристическите си възможности пред медии от Русия, Израел и Гърция.
Докато България преживява поредната политическа криза, усещането за безпътица се задълбочава, а разделението и недоволството в обществото надделяват, има един сектор, който успя да разчупи този мрачен контекст – туризмът. През 2024 година страната..
Винената култура в България преживява подем. Все повече места и събития привличат любители на виното и засилват интереса към винения туризъм. През 2024 г. значително е нараснало търсенето на винени дегустации, като резервациите за почивните дни..
Празниците наближават и офертите за Коледа и Нова година се разграбват като "топъл хляб". Резервациите са започнали още от месец септември и сега е почти невъзможно да откриете свободни места в по-популярните ни дестинации , съобщават..