Представителите на България не искат да дойдат в Скопие за трета среща за жп Коридор №8, защото „ще се сблъскат със собственото си поражение и ще трябва да започнат да работят”, заяви в интервю по ТВ Канал 5 вицепремиерът и транспортен министър на Северна Македония Александър Николоски.
„Ние сме единствените, които работят и харчат пари за железницата. Лесно е да подписвате меморандуми, да се снимате в Брюксел, във Вашингтон, насам-натам да разказвате за Коридора, но някой трябва да работи. В момента единствената, държава, която работи е Македония ”, посочи Николоски.
Той добави, че първата фаза от жп Коридор №8, Куманово–Беляковце ще бъде открита за Нова година. Тогава ще бъде пуснат и новият автопът от Куманово до граничния пункт Деве баир, но „е срамно как изглежда пътят от Гюешево към София”, заяви Николоски.
След приемането в Шенген трябва да оправим инфраструктурата по границата с Турция, Сърбия и Румъния, за да улесним трафика, да стане по-бърз и по-удобен, коментира пред БНР евродепутат Емил Радев. "Транспортът особено беше засегнат. Например..
Съветът на ЕС реши проверките по сухопътните шенгенски граници на България и Румъния да отпаднат от 1 януари 2025 г., съобщи Унгарското председателство на Съвета. От 31 март 2024 г. беше премахнат контролът по вътрешните въздушни и морски граници с двете..
Министърът на вътрешните работи Атанас Илков ще участва в Брюксел в днешното редовно заседание на Съвета "Правосъдие и вътрешни работи". Първата точка от дневния ред на срещата на министрите на вътрешните работи на ЕС е за приемане на България и..
На пресконференция служебният вътрешен министър Атанас Илков коментира приемането на България в Шенген. "Успяхме да свалим мигрантския натиск до 70% по..
След приемането в Шенген трябва да оправим инфраструктурата по границата с Турция, Сърбия и Румъния, за да улесним трафика, да стане по-бърз и..
Съветът на ЕС реши проверките по сухопътните шенгенски граници на България и Румъния да отпаднат от 1 януари 2025 г., съобщи Унгарското председателство на..