След приемането в Шенген трябва да оправим инфраструктурата по границата с Турция, Сърбия и Румъния, за да улесним трафика, да стане по-бърз и по-удобен, коментира пред БНР евродепутат Емил Радев.
"Транспортът особено беше засегнат. Например стоките за Централна Европа минаваха през Ротердам за Унгария, пристанищата Варна, Бургас и Констанца не бяха конкуретоспособни. Сега влизането в Шенген ще даде още един тласък на черноморските пристанища. Остава само да оправим инфраструктурата до граничните пунктове, да бъде по-добра. Защото знаем пътищата към Дунав мост при Видин, моста при Русе са с изчерпан капацитет и не поемат трафика. Също и да оправим транспортните коридори като Велико Търново - Русе, магистрала "Хемус", за да направим трафика по-лесен и по-бърз и туристи, стоки и камиони да стигат до вътрешността на Европа", каза евродепутатът.
Във връзка с положителните заключения на конвергентния доклад за готовността на България да приеме еврото от 1 януари 2026 г. кратко приветствие към страната ни отправи Роберта Мецола – председател на Европейския парламент. "Приветствам днешното..
На днешното си заседание Министерският съвет прие решение за създаване на Механизъм за координация на наблюдението и контрола във връзка с въвеждането на еврото в България като допълнителна гаранция за плавното преминаване към единната европейска..
По предварително искане на групата на Европейската народна партия и с подкрепата на всички български евродепутати докладчикът Томас Вайц поиска и получи отлагане на гласуването в Комисията по външни работи на Европарламента на годишния доклад за..
По предварително искане на групата на Европейската народна партия и с подкрепата на всички български евродепутати докладчикът Томас Вайц поиска и..
Във връзка с положителните заключения на конвергентния доклад за готовността на България да приеме еврото от 1 януари 2026 г. кратко приветствие към..
На днешното си заседание Министерският съвет прие решение за създаване на Механизъм за координация на наблюдението и контрола във връзка с..