Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване "Таен клиент" в ЧЕЗ Електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010, на която през изминалата година са постъпили близо 244 000 обаждания от клиенти на Дружеството

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1 % от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникацияс Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Вижте още

Пореден протест заради водната криза ще се проведе в Брезник на 12 септември

 Паралелно с протестите продължават да се събират подписки, съобщи на брифинг на партия „Възраждане” в Перник Жанета Димитрова от Инициативния комитет. Последните две подписки са до ВиК – Перник с искане да се префактурира водата на брезничани и до главния прокурор, омбудсмана, президента и ресорните министерства с искане за извършване на проверка. С..

публикувано на 09.09.25 в 18:26

Неуспешни опити за телефонни измами на територията на Петрич

Получените сигнали са за това, че представящи се за полицейски служители непознати лица въвеждат в заблуждение жители на града, като им търсят парични суми за залавяне на телефонни измамници. ОДМВР-Благоевград призовава гражданите за повишено внимание и проява на мнителност по отношение на лица, които чрез телефонно обаждане ги въвеждат в..

публикувано на 09.09.25 в 17:13

Моторист загина при катастрофа в пернишкото село Дивотино

34-годишен мъж е загинал при катастрофа с мотор в пернишкото село Дивотино. Инцидентът е станал тази сутрин в района на стадиона в населеното място. Катастрофиралият мотоциклетист е транспортиран в пернишката болница, но е починал. Причините за пътния инцидент са в процес на установяване. Образувано е досъдебно производство.

публикувано на 09.09.25 в 14:51

Областната администрация Благоевград ще събира текстилни отпадъци

И тази година Областна администрация Благоевград ще бъде активен партньор в националната кампания „Да изчистим България заедно“ . Инициативата ще се проведе на 20 септември и поставя специален акцент върху управлението на текстилните отпадъци – все по-значим екологичен проблем в глобален мащаб.   В рамките на кампанията служителите на..

публикувано на 09.09.25 в 14:39

Въженият парк „Бачиново“ - Благоевград с ново работно време

Въженият парк „Бачиново“ в Благоевград променя работното си време от 10 септември 2025 г. Атракционът ще посреща посетители всеки ден от 11:00 до 18:00 часа, като в часовия диапазон от 14:00 до 14:30 ч. ще има почивка за персонала. При неблагоприятни метеорологични условия паркът няма да работи. Въженият парк разполага с два кръга – първият е..

публикувано на 09.09.25 в 14:33

Военни от Сухопътните войски гасят пожара в Рила

Военнослужещи от Сухопътните войски участват в потушаването на два големи горски пожара в Рила и Сакар, и днес, 9 септември. Формированието за овладяване и преодоляване на последствията от бедствия на 3 механизиран батальон от Трето бригадно командване се включи в дейностите по овладяването на големия горски пожар под връх Исмаилица, на територията на..

публикувано на 09.09.25 в 14:16

Ново огнище на пожара в НП "Рила"

Разраства се пожарът в Национален Парк “Рила”. Това потвърди за Радио Благоевград Красимир Андонов, директор на парка. От тази сутрин гори ново огнище. Огънят е в югоизточния дял в скалистия район от който започна пожара в Рила преди 13 дни. Днес на терен има над 100 души - пожарникари, горски служители и доброволци, които почти са успели да..

публикувано на 09.09.25 в 12:23