Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Хотелиери от Южното Черноморие с първи снимки за кампанията "Чиста е!"

Четирима представители на туристическия бранш от Южното Черноморие са първите, чийто снимки дават началото на кампанията "Чиста е!". Целта на инициативата на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели е чрез позитивното послание, изписано на няколко езика - български, полски, румънски и английски, да се покаже, че морската вода по Българското Черноморие и конкретно по плажовете, на които са правени снимките, е чиста. Като гаранция, мениджъри на хотели застават зад посланието с имената и лицата си.

Морската вода е кристално чиста във ваканционното селище "Дюни". За да потвърди това, снимка от плажа изпраща генералният мениджър на курорта Николай Янков. 

Със своя снимка в кампанията „Чиста е!“ се включва и Ирина Кънчева, генерален мениджър на Laguna Park Hotels в Слънчев бряг. Снимката е правена на 2 юли, на плажа в курорта. 

"Морската вода е чиста!“ споделя и Йовка Колева, собственик на хотел „Астра“ в най-големия български курорт. 


„Водата е чиста!“, заявява и Весела Богданова, директор на Венти АД. Дружеството управлява обекти за настаняване в Лозенец и Приморско. Усмихнатият кадър е от централния плаж на Лозенец, правен на 1 юли. 
Инициативата допълва редовните съобщения от страна на официалните органи, които следят за качеството на морската вода. Информацията се публикува, както в сайта на Министерството на околната среда и водите, така и в сайта на Министерството на туризма. 

Специално за инициативата бе създадена и страницата http://beautifulblacksea.com


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

С писма и обаждане по телефона НАП напомня на граждани да декларират доходите си

НАП стартира информационна кампания спрямо физически лица, за които има данни, че през 2024 година са получили  доходи от хонорари, земеделски субсидии, суми от наложени платежи от продажби в Интернет, наеми и др., но са пропуснали да ги декларират. Над 27 000 лица ще получат писма, имейли или обаждане по телефона, като гражданите трябва да обявят..

публикувано на 05.09.25 в 14:00

Царево предпочитано от висок и среден клас туристи, отчитат успешен сезон

Успешен туристически сезон отчитат в община Царево. Курортните места в района се утвърждават като дестинация за висок и среден клас туристи , каза кметът Марин Киров. Традиционно те са предпочитани от летовници от България, както и от гости от Полша, Чехия, Германия, за първи път и от Дания. Киров коментира:„ Успешен сезон в продажбата на..

публикувано на 05.09.25 в 09:30

КНСБ: Разлика от 20 до 70% между цена на едро и дребно на основни храни

Разлика от 20 до 70% между цена на едро и дребно на основни хранителни стоки е установило наблюдение на КНСБ . Това обяви президентът на синдиката Пламен Димитров.  От структурата потвърдиха, че стоят твърдо зад увеличението на минималната работна заплата на 1213 лева от 1 януари. Експертите са  категорични, че няма връзка между повишението на..

публикувано на 04.09.25 в 15:55

Владимир Крумов: Стартираме кампанията за удължаване на сезона по Южното Черноморие (ОБНОВЕНА)

Министерството на туризма съвместно с Областната администрация на Бургас стартира „ДългоЛятие“ – първата инициатива, която цели да удължи туристическия сезон на Южното Черноморие и да покаже, че регионът има какво да предложи и извън традиционните летни месеци. Кампанията представя Южното Черноморие като дестинация, която съчетава..

обновено на 04.09.25 в 13:51

Несебър начело в класация на "Дейли мейл" за плажна дестинация

Несебър, един по-малко известен морски скъпоценен камък в България, пълен с бели пясъчни плажове, стар град, включен в списъка на ЮНЕСКО и достъпна храна и напитки, така гласи анотацията за българския черноморки курорт в статия на вестник "Дейли имейл“, който, в сътрудничество с easyJet, го поставя начело в своята класация за най-достъпни плажни..

публикувано на 04.09.25 в 12:25

МЗХ: Ще има нова интервенция „Биологично животновъдство“ с бюджет 85 млн. евро по Стратегическия план

Създава се нова интервенция „Биологично животновъдство“ с бюджет 85 млн. евро. Това бе решено в рамките на Комитета по наблюдение на Стратегическия план за развитие на земеделието и селските райони 2023 – 2027. Тя ще е алтернатива на досегашната екосхема за биологично земеделие (селскостопански животни) и ще бъде с тригодишен ангажимент, съобщи..

публикувано на 04.09.25 в 09:14

Бургас става домакин на бизнес форум за икономическо развитие

Регионална бизнес конференция „Икономическо партньорство и развитие на бизнеса в регион Бургас“ ще събере представители на институции, бизнес организации и международни компании в Бургас. Форумът ще се проведе на 18 септември от 16:00 ч. в Експо център „Флора“ и се организира от Община Бургас и Лидер.БГ под патронажа на кмета Димитър Николов, който ще..

публикувано на 03.09.25 в 15:40