За първи път от четири години община Варна има нови рекламни материали, с които ще представя града на националните и международните туристически изложения. Те са на шест езика – български, руски, английски, немски, френски, румънски. Някои ще имат и езикови версии на полски и чешки език. Първите рекламни материали вече са на щанда на общината на туристическата борса в Щутгарт – сувенири, културен календар за събитията през 2015 г., имидж брошура на Варна, каталог с хотелите на територията на общината – Варна, “Св. Св. Константин и Елена“, “Златни пясъци“, “Ривиера“, “Слънчев ден“ “Чайка“, "Ален мак“ и вилните зони. Благодарение на усилията на екипа от дирекция „Туризъм“ в каталога са включени над 400 хотела – с адреси и контакти, които са близо 90% от всички места за настаняване на цялата територия на общината. Предстои да бъде готов 20 минутния рекламен туристически филм "Дестинация Варна“, триминутен клип, както и пакет от рекламни материали за един от най-посещаваните туристически обекти - Аладжа манастир, съобщават от дирекция „Туризъм“ към Община Варна.
Срещата в Аляска е своеобразен подарък към Тръмп, който ще бъде легитимиран като посредник и стратег на този изход от войната, а същевременно и..
Да станеш родител не винаги значи да чуеш първия плач в родилната зала . Понякога срещата с детето ти е в малка стая, с много очакване, тихо..
Филмите на ужаса имат доста сериозна аудитория и в България . Това каза пред БНР режисьорът и сценарист на късометражни филми Александър Томов-син,..