Първият етап на инициативата представлява видео обръщения на популярни личности - посланици на кампанията, припознали се в мисията на проекта. Всеки от тях разказва за личната си емоционална връзка с България.
Целта на кампанията е да мотивира чуждестранни и местни туристи да изберат България за дестинация за почивка и пътувания и да се разширят историческите и културните познания за малко известни места в България.
Същинската част на кампанията представлява интерактивна образователна игра, която се провежда от 1 юли, а днес е финалът.
Около 10 300 души се включиха в играта, обогатихме познанията си за историята и географията на България. Повече от 500 фотографа направиха и изпратиха снимки. Срещнахме разбиране и подкрепа от всички страни, кампанията беше успешна и искаме да я продължим – сподели радостта си Весела Коцева от организаторите. Чуйте разговора с нея.
Цялата политическа класа стигна до дъното. Това не е политика . Този прочит на политическата ситуация направи в интервю за БНР Корнелия Нинова,..
Не би трябвало да има размествания по бюджета. Това обясни пред БНР бившият финансов министър Владислав Горанов. "Бюджетът е една комуникация...
Тревненци отправят молитви за своя свещеник Неделчо Марков , диагностициран с тежко заболяване. Преди дни тревожната новина бързо обиколи жителите..