Новият закон за образованието дава надежда за по-добра образователна среда, коментира Атанас Кузманов от сдружение "Кузманов". Проблемът, който се забелязва е, че учителите трудно наваксват с информацията, въз основа на която трябва да приложат стандартите за приобщаващо образование. Наредбата за приобщаващото образование обаче поставя това обучение в ръцете на училищата, а децата със специални потребности имат нужда от екип за личностно развитие.
Моделът на този вид образование е заимстван от западни държави, но разликата е в това,че например в Германия и Швейцария такива класове са с малко ученици. Какъвто и магьосник да е учителят няма как да обхване индивидуално всеки ученик от клас с 30 души, допълни Атанас Кузманов.
Проблем на децата е, че се изразяват все по-трудно, заради обедняване на речника им. Сбирките вече са свързани повече с действия /игри и дискотеки/, а не с говорене. Положителното в общностите им е социалното общуване, където имат възможност да се се оглеждат и сравняват.
А как държавата се грижи за децата можете да оцените в анкетата на сайта на Национална детска мрежа. Допитването е своеобразен бележник, който се прави от шест години. Всяка година през февруари той се връчва на институциите с оценка за образователните политики. За миналата година мнението за грижата към децата е оценена с Добър 3.43. Това е начин за обратна връзка на неправителствени организации, които членуват в Националната мрежа за децата.
" Когато изграждахме структурите на ДПС през 1990 г. Чакъров, Местан, Адемов и Аталай ги нямаше . Те и още хора се криеха под масата, защото тогава..
Защо синът на шефа на ДАНС Пламен Тончев е съдружник с лице, което има и политически, и ъндърграунд връзки? Има ли доклад в ДАНС за това лице (Румен..
" Ахмед Доган сам си създаде "чудовище" и това "чудовище" изяде собствения си създател". Това каза пред БНР Танер Алимолла , лидер на партия ДОСТ:..