Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Разкриват амбулатории за първична здравна помощ в малките населени места

Държавата предвижда разкриване на амбулатории за първична здравна помощ в малките населени места, както и стимули за привличане на здравни специалисти в отдалечени райони. Правителството одобри Национална стратегия за подобряване достъпността до първичната извънболнична медицинска помощ и за балансирано териториално разпределение на..

публикувано на 10.09.25 в 13:10

ПП-ДБ отново призова за оставка на вътрешния министър

От ПП-ДБ отново поискаха оставката на министъра на МВР Даниел Митов заради случая с директора на ОДМВР-Русе Николай Кожухаров. Депутатът Асен Василев подчерта, че проблемът е, че институциите, които трябва да спазват реда и закона, да се грижат за сигурността на българските граждани и да докладват истината в съда, са излъгали съда и българските..

публикувано на 10.09.25 в 13:04
Велизар Шаламанов

Велизар Шаламанов за руските дронове, навлезли в Полша: Нов етап на ескалация!

Нов етап на ескалация. Така д оц. Велизар Шаламанов, бивш военен министър и експерт по национална сигурност, коментира навлизането на руски дронове във въздушното пространство на Полша по време на широкомащабна атака в Западна Украйна. Туск: Полша е готова да реагира на всякакви атаки или провокации Страната е готова да реагира на всякакви..

публикувано на 10.09.25 в 13:00
Заместник-министърът на вътрешните работи Филип Попов

Филип Попов: Несъстоятелни са исканията за оставки в МВР

Като несъстоятелни определи исканията за оставки в МВР заместник-министърът на вътрешните работи Филип Попов . В интервю за БНР той уточни, че публикуваните видеоклипове не променят фактологията около случая с побоя над директора на ОДМВР-Русе старши комисар Николай Кожухаров. "Аз разбирам щенията на парламентарната опозиция, тяхната липса..

публикувано на 10.09.25 в 12:51

Разследват инцидента в Дряновско, при който загина 15-годишно момче

Окръжната прокуратура в Габрово разследва инцидента в дряновското село Пейна, при който вчера загина 15-годишно момче. Детето се е возило в 4-колесното самоделно превозно средство, водачът загубил контрол, то паднало и било затиснато от машината. Инцидентът не е станал гората, а на асфалтов път, изясниха от Окръжната прокуратура, предвид..

публикувано на 10.09.25 в 12:47

Работник пострада тежко при злополука на строеж във Велико Търново

Работник е в тежко състояние с опасност за живота в областната болница във Велико Търново след трудова злополука на строеж. Инцидентът е станал на новострояща се жилищна сграда във великотърновския квартал "Картала". "Пострадалият е на 62 години. Има трудов договор. Няма преки свидетели на инцидента. В момента извършваме проверка...

публикувано на 10.09.25 в 12:41

Петима души са задържани при полицейска операция в Перник

Петима души са задържани при специализирана полицейска операция за противодействие на престъпността, опазване на обществения ред и осигуряване на полицейско присъствие в уязвими райони, участъци, махали и квартали в Перник. Основно е инспектиран пернишкият квартал "Хумни дол", съобщават от регионалния пресцентър на МВР. Спецакцията е..

публикувано на 10.09.25 в 12:19