Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Комисията по енергетика отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за ВЕИ

Парламентарната комисия по енергетика отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за възобновяемите енергийни източници. Това стана без дебати и без присъствие на представители на президентството. Промените в закона, които бяха прегласувани от комисията, бяха защитени от заместник-енергийния министър Ива Петрова: "С приетия..

публикувано на 28.05.25 в 21:59

Арести на лекари в Гърция за източване на Здравната каса

В Гърция са задържани трима фармацевти и двама лекари, с обвинение за организиране на престъпна група по издаване на фалшиви рецепти за скъпо струващи лекарства, които след това продавали на черния пазар за наркомани. Използвали личните данни на пациенти, като изписвали за тях лекарства за лечение на психични болести, които след това продавали на..

публикувано на 28.05.25 в 21:42

Рекордно високи температури за месец май са регистрирани в Испания

Испания преживява първата за тази година гореща вълна. Дни преди края на май температурите в южната част на страната достигнаха до рекордните 40 градуса. "Ситуацията е всичко друго, но не и нормална", казва говорителят на Държавната метеорологична агенция Рубен дел Кампо. По думите му е възможно Испания да преживее най-горещите дни за това..

публикувано на 28.05.25 в 20:59

ДАЗД представи ръководство за рисковете, застрашаващи децата

Практическо ръководство - насоки за рисковете, застрашаващи живота и здравето на децата, и за осигуряване на тяхната безопасност на обществени места, ще бъде предоставено във всички общини, както и ще бъде достъпно за подрастващи, за родители, настойници, учители, психолози и др. Това каза пред журналисти Камелия Николова, главен директор на..

публикувано на 28.05.25 в 20:16

Ще забраняват отново движението на джипове и АТВ-та до Седемте рилски езера

Движението на джипове и АТВ-та до Седемте рилски езера отново ще бъде забранено през летния сезон - готви се специална заповед за въвеждане на забраните, каза за БНР кметът на Сапарева баня Калин Гелев. Насрочена е среща на представители на 9 служби и звена -  Общината, полицията, жандармерията, Регионалната дирекция по горите-Кюстендил, НП "Рила",..

публикувано на 28.05.25 в 20:05
Владимир Медински

Помощникът на Путин Медински е говорил с министъра на отбраната на Украйна Рустем Умеров

Помощникът на руския президент Владимир Путин Владимир Медински съобщи, че се е обадил днес по телефона на украинския министър на отбраната Рустем Умеров и му е предложил точна дата и място на среща, на която двете страни да си разменят меморандуми с условията за прекратяване на огъня. Русия предлага втори кръг преки преговори с Украйна в Истанбул на..

публикувано на 28.05.25 в 19:47
Атанас Запрянов

Атанас Запрянов: България все още няма отговор от САЩ за покупката на "Хаймарс"

България все още не е получила отговор от САЩ за покупката на ракетната система за залпов огън с повишена мобилност "Хаймарс". Това каза министърът на отбраната Атанас Запрянов пред ресорната комисия. Комисията одобри доклада за състоянието на отбраната и инвестиционните планове до 2032 година. Придобиването на ракетна система за залпов огън..

публикувано на 28.05.25 в 19:35