Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Близо половината служители на НОИ в Монтана излязоха на протест

Близо половината служители в Териториалното поделение на НОИ в Монтана излязоха на протест. Те настояват за минимум 20 % увеличение на заплатите. Експерт в Националния осигурителен институт не се става за няколко месеца. Нужни са поне 2-3 години, споделиха протестиращи от Териториалното поделение на института в Монтана. Над 70 души работят в НОИ, а на..

публикувано на 21.11.25 в 16:41

Картина на Фрида Кало беше продадена за рекордните 54,7 млн. долара

Картина на мексиканската художничка Фрида Кало беше продадена за рекордните 54,7 млн. долара на търг в Ню Йорк. Това е най-високата цена за творба на жена художник досега.  "Сънят (Леглото)" надмина рекорда на Джорджия О'Кийф, чиято творба "Джимсан Уид/Бяло цвете N.1" беше продадена за 44,4 млн. долара през 2014 г. Друга картина на Фрида..

публикувано на 21.11.25 в 16:37

Европрокуратурата разследва възможна измама със земеделски субсидии в България

Главната дирекция "Национална полиция" извърши серия от обиски и изземвания в Бургас, свързани със съмнения за измама със земеделски субсидии от ЕС. Това стана в рамките на разследване, водено от Европейската прокуратура в София. Проверяват се фалшиви или подвеждащи данни, подадени от бенефициент в заявления за финансова подкрепа по различни..

публикувано на 21.11.25 в 16:05

Николай Попов: Получавах обаждания да обвиня политици, за да успея в каузата

Бащата на 12-годишната Сияна - Николай Попов, заяви, че е получавал обаждания от представители на "Демократична България", "Продължаваме промяната" и ГЕРБ с искане да посочи конкретни политици като отговорни за състоянието на пътя между Телиш и Радомирци, където в края на март в катастрофа загина детето му: "Обясняваха ми, че по времето на..

публикувано на 21.11.25 в 15:52
Фридрих Мерц и Еманюел Макрон в Париж, 7 май 2025 г.

Мерц, Стармър и Макрон изразиха пълна подкрепа за Украйна по пътя към траен и справедлив мир

Германия, Великобритания и Франция изразиха пълна подкрепа за Украйна по пътя ѝ към траен и справедлив мир. Това обяви говорител на правителството в Берлин след телефонен разговор между германския канцлер Фридрих Мерц, британския премиер Киър Стармър и френския президент Еманюел Макрон с президента на Украйна Володимир Зеленски. Преди през..

публикувано на 21.11.25 в 15:24
Даниел Бенатов

Даниел Бенатов: В този документ САЩ правят украинската позиция като на капитулация

Документът за мирното споразумение за спиране на войната в Украйна няма да бъде подписан в настоящата редакция, сподели в интервю пред БНР доц. Даниел Бенатов, университетски преподавател в Украйна. "За последните 3 години толкова много планове за мирно споразумение видяхме, че това е пореден шедьовър. Разглеждаме като новата стъпка да..

публикувано на 21.11.25 в 15:13

Нов паметник на Захарий Стоянов беше открит срещу входа на старата сграда на НС

Нов паметник на Захарий Стоянов беше открит днес срещу северния вход на старата сграда на Народното събрание. Монументът е дело на Иван Чолаков, Пламен Вълчев и арх. Димитър Младенов, а ръководител на инициативния комитет е Димитър Главчев, който през 2017-та година, когато се заражда идеята за паметника, е председател на Народното събрание...

публикувано на 21.11.25 в 15:02