Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

"Новини с добавена стойност" с г-н Балев: Епопея на загубените

Асен Василев:  В България има избирателно правосъдие… В България има произвол. Това, което се случи с Благомир Коцев, с влизането при жена му, с това, че не им се дава достъп до адвокат - това е абсолютен произвол. *** Иван Вазов е Патриарх на българската литература и архитект на националната ни идентичност. Малко трудно..

публикувано на 12.07.25 в 12:40

Леко напрежение сред пътуващите за Благоевград и Рилския манастир заради протеста на "Възраждане" против еврото

В Кюстендюслско се провежда пореден протест в защита на българския лев, организиран от партия “Възраждане”. Автошествието започна преди около 2 часа часа от Дупница и преминава по главен път Е - 79. То ще завърши в град Рила. Автомобилите се движат с 30 километра в час, но движението в района не е спряно. Заради бавното пътуване, се..

публикувано на 12.07.25 в 12:38

Велина Чакърова: Страните от БРИКС+ ще бъдат ключови за храните в бъдеще

БРИКС+ устоя на предизвикателствата на времето , но в следващите 10 години той няма да бъде институционализиран . Точно това е разковничето за устойчиво съществуване на формата. Това мнение изрази в интервю за БНР Велина Чакърова, геополитически анализатор, бивш директор на Австрийския институт за външна политика, създател на агенцията за..

публикувано на 12.07.25 в 12:13

Приемателната комисия с положително становище за въвеждане на постоянната организация по ул. "Опълченска"

Приключи административната процедура по съгласуване на изпълнената постоянна организация на движение на ул.“Опълченска“ в участъка от бул.“Тодор Александров“ до бул. “Сливница“ от Пътна полиция – КАТ при СДВР. Днес се проведе приемателна комисия на обекта, която излезе с положително становище за въвеждане на постоянната организация. Това съобщиха от..

публикувано на 12.07.25 в 12:05
Руслан Стефанов

Руслан Стефанов: Вече се мисли за възстановяването на украинската икономика

Вече се мисли за възстановяването на икономиката на Украйна и за приобщаването ѝ към европейските вериги на доставки. ЕК постепенно прави това, което Европа прави най-добре: изграждане на инфраструктура за мирен просперитет. Това каза пред БНР Руслан Стефанов, програмен директор на Центъра за изследване на демокрацията (ЦИД), след..

публикувано на 12.07.25 в 11:53
Фредерик Тетю

Фредерик Тетю: Тръмп се е променил в сравнение с първия си мандат

Война срещу нелегалната имиграция в Съединените щати, срещу върховенството на закона, срещу независимостта на правителствените институции, срещу американските университети. Търговски войни и с конкуренти, и със съюзници. Само за половин година от завръщането си в Белия дом Доналд Тръмп напредна значително в промяната на Америка и на света към..

публикувано на 12.07.25 в 11:45
Пожарникари работят на мястото, където се разби самолетът на

Катастрофата с Еър Индия на 12 юни - заради изключени превключватели за контрол на горивото?

Предварителен доклад за катастрофата с Еър Индия на 12 юни посочва, че и двата превключвателя за контрол на горивото са били преместени в положение "изключено", преди самолетът да се разбие, предаде Би Би Си. 260 са жертвите на катастрофата Самолет на "Еър Индия" се разби минути след излитането си от Ахмедабад От записите в пилотската..

публикувано на 12.07.25 в 11:07