Доц. Димитър Илиев беше избарн за министър на младежта и спорта в кабинета "Денков-Габриел". Илиев е осемкратен шампион на страната в дисциплината "Рали". Той е един от тримата български пилоти печелили най-авторитната надпрева у нас в тази дисциплина - рали "България". Има няколко престижни класирания в кръгове от европейските и световни първенства.
Димитър Илииев има магистърска степен по автомобилен и мотоциклетен спорт в Национална спортна академия "Васил Левски", като придобива научна степен доктор и научна степен доцент в същата област. Дълги години работи като преподавател във висшето спортно училище. Председател и основател на Асоциацията на действащите автомобилни състезатели.
Основател на Академия за безопасно шофиране, в която всяка година курсисти преминават теоретично и практично обучение за повишаване на тяхната квалификация и умения. Заемал е редица обществени позиции и инициативи за повишаване на информираността на хората по проблемите на пътната безопасност и превенция на инцидентите на пътя.
СПОРТНА КАРИЕРА
Димитър Илиев започва своята кариера през 1994 година. Състезава се в Българския крос-рали шампионат, като още през 1995 година успява да стане шампион.
През 1995 година участва със състезателен автомобил Фолксваген Голф 2.
Неговите качества започват да се проявяват още през 1996 година завършва 4-ти в крайното класиране в Българския шампионат, трети в клас F2, става 3-ти в Българския шампионат за туристически автомобили и 2-ри в крайното класиране на Българския крос-рали шампионат, като се състезава с автомобил Форд Ескорт. Множеството инциденти, които се случват през сезона карат Илиев да сменя постоянно Форд-а с Фолксвагена от предишната година и обратно, което в крайна сметка го лишава от по-предно класиране в шампионата.
През 1997 година завършва на 4-то място в крайното класиране на Българския шампионат за туристически автомобили.
През 1998 година се класира на 5-о място в крайното класиране в Българския шампионат за туристически автомобили, 6-и в крайното класиране на Българския рали шампионат и става 2-ри в група F-2
1999 година е разочароваща за младия пилот. Участва в Рали Албена, със състезателен автомобил Пежо 306 Maxi, но претърпява състезателен инцидент и отпада от състезанието. До края на годината екипажа не участва в други състезания, но работи усилено по своята подготовка, което дава резултати през следващата година.
В началото на 2000 година екипа на BAMS Motors и екипажа Димитър Илиев и неговият навигатор Петър Сивов печелят 30-о, юбилейно издание на Рали „Хеброс“, с автомобил Пежо 306 Maxi. За първи път става носител на Източноевропейската купа на ФИА.
През 2001 година отново става първи в Националния рали шампионат, прави дубъл, печелейки повторно Източноевропейската купа на ФИА.
През 2002 година, Илиев става първият български екипаж, участник в Световния рали шампионат (WRC), версия PWRC, където заема няколко престижни класирания:
Рали „Швеция“ – 7-о място
Рали „Корсика“ Франция – 2-ро място
Рали „Кипър“ – 4-то място
В крайното класиране завършва на 8-о място в крайното класиране на своя клас.
През 2003 година участва в световния рали шампионат за младежи – JWRC, като кара в легендарното Рали „Сан Ремо“ – Италия, като завършва на престижното 3-то място.
Участва в националния рали шампионат през 2004 година (клас N4). Завършва на 2-ро място за Източноевропейска купа.
2005 година става втори в Националния рали шампионат. Победител е в ралитата – „Виктори – София“, второ място в Рали „Хеброс“, трето в Рали „Траянови врата“.
През 2006 година отново става Шампион на България, спечелва и Източноевропейската купа както и става Балкански шампион.
Заема престижното 3-то място в генералното класиране за Европейския рали шампионат.
2007 година е отново шампионска за Илиев, спечелвайки всички стартове от националния рали шампионат, в които взема участие – (Ралитата „Стари столици“, „Траянови врата“, „България“, „Вида“, „Сливен“, „Юго рали“ – Сърбия). Представя се отлично в Европейския рали шампионат, побеждавайки в Рали „Миле Миля“ – Италия, става втори в Рали „Ина-Делта“ - Хърватска и става трети в Рали „Упрес Рали“ – Белгия.
През 2007 г. печели Рали България с навигатор Янаки Янакиев, което е кръг от Европейския рали шампионат и става вторият българин печелил състезанието (след Илия Чубриков през 1971 г.)[1].
През 2010 отпада от Рали Траянови врата заради удар, вследствие на който чупи задна лява джанта, и екипа е принуден да прекрати участието си, за да не разбие напълно задното окачване на новия автомобил. Участва в Рали Хърватска, като по време на състезанието отново получава същия технически проблем, но този път се чупи задна дясна джанта.
През месец май печели Рали Вида, което е първата му победа през 2010 година, и първа победа с Шкодата.
През 2011 се състезава в Европейския рали шампионат и в Българския рали шампионат с автомобил Skoda Fabia S2000 Evo 2
През 2008 г. се състезава в Европейския пистов шампионат GT3, заедно с Пламен Кралев в отбора на „Кесъл Рейсинг“, Швейцария с автомобил Ферари.
Изявлението на Димитър Илиев - в звуковия файл.Футболният Партизан и полузащитникът Янис Карабельов продължават в третия квалификационен кръг в Лигата на конференциите. Сръбският отбор победи с 4:0 у дома Олександрия и се класира след общ резултат 6:0. Българският национал Карабельов започна като титуляр в отбора от Белград и остана на терена до почивката, когато беше заменен от Милан..
Ветераните на Пирин (Благоевград) и ЦСКА завършиха 2:2 в благотворителен футболен мач, изигран на стадион "Христо Ботев" и в подкрепа на лечението на Йоан Дерменджиев. Демонстративната среща между ветераните на двата отбора беше повече от футболно събитие - акт на човечност и съпричастност. Стотици зрители заеха местата си по трибуните, за да..
Най-добрият ни пилот - Никола Цолов, говори преди предпоследния кръг за сезон 2025 във Формула 3. Той остава в битката за титлата със своето второ място във временното класиране, но 28 точки изоставане от лидера Рафаел Камара изглеждат сериозно препятствие. Пилотът на Кампос Рейсинг..
Наставникът на Левски Хулио Веласкес похвали футболистите си след силните два мача с Брага. Испанският специалист изтъкна, че португалците купуват футболисти за по 15 млн. евро и продават за 40 милиона, но това не си е проличало на терена. Треньорът на "сините" е сигурен, че ако неговият отбор бе успял първи да вкара гол, то щеше да излезе и..
Левски отстъпи пред Брага с 0:1 след продължения, като редовното време на мача в Португалия завърши 0:0, както и преди седмица в София. В продълженията победното попадение за домакините вкара в края на първото положение испанската резерва Фран Наваро. Така тимът на Хулио Веласкес ще играе идната сряда срещу Сабах от Азербайджан в третия кръг..
Арда Кърджали ще играе срещу Кауно Жалгирис в третия квалификационен кръг в Лигата на конференциите. Литовският отбор победи с 2:1 като гост Валур Рейкявик, а двата отбора направиха равенство 1:1 в първата среща, играна преди седмица. Темур Чогадзе откри резултата в 38-ата минута в полза на Жалгирис, но в допълнителното време на първата част Ори..
Черно море приключи участието си в европейските клубни турнири. В мач-реванш от третия квалификационен кръг в Лигата на конференциите варненци загубиха с 0:4 като гости на Истанбул Башакшехир, след като отстъпиха с 0:1 в първата среща, играна в Разград преди седмица. Турците започнаха вихрено и имаха няколко положения пред вратаря Пламен Илиев...
Дългото стоене пред екрани на различни устройства причинава сериозни проблеми с очите и виртуален аутизъм при децата. Това обясни пред БНР д оц...
" Частична справедливост , макар че е само за 10 месеца. За реабилитиране ще работя отсега нататък – да си върна позициите като гражданин, който не..
"Очаквам да чуя срокове за закупуването на летателна техника за гасене на пожари, защото това, което Желязков каза, не е точно така". Това каза пред..