С наближаването на изборите за Европейски парламент, Европейската комисия предприе действия за повишаване на осведомеността за рисковете от дезинформация, манипулиране на информация и външна намеса.
Комисията започна кампания за повишаване осведомеността за рисковете от манипулация, за насърчаване на критичното мислене и съвети за справяне с дезинформацията. Кампанията се провежда съвместно с Групата на европейските регулатори за аудио-визуални медийни услуги (ERGA), която обединява 27-те независими национални регулаторни органа в областта на аудио-визуалните услуги.
Изработен е видеоклип на български и на другите официални езици на ЕС, който ще бъде излъчван във всички държави членки.
Комисията също така публикува нов набор от инструменти с практически съвети за учители и преподаватели, които да им помогнат да обяснят дезинформацията и манипулирането на информация на учениците и да могат да я разпознават и ограничават.
Създадена е и тематична уебстраница с достъп до целия пакет с материали по темата за стратегическата комуникация и противодействието на дезинформацията.

916,68 лева годишна загуба през 2026-а, ако сега нетната ви месечна заплата е 3500 лева. С това изчисление започна интервюто пред БНР на..
Не би трябвало да има размествания по бюджета. Това обясни пред БНР бившият финансов министър Владислав Горанов. "Бюджетът е една комуникация...
Тревненци отправят молитви за своя свещеник Неделчо Марков , диагностициран с тежко заболяване. Преди дни тревожната новина бързо обиколи жителите..