Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Пред българското посолство в Стокхолм е открита изложба на емблематични културни и природни туристически обекти от България. "България е страна с впечатляваща история, богато културно-историческо наследство и неповторима природа. Тази изложба е..
Излязохме да защитим свободата. Ще продължаваме да се борим. Протестът продължава в сряда, заяви пред БНР водачът на партия “Възраждане“ Костадин Костадинов. “Протестът продължава и вътре в Народно събрание. Ще се съпротивляваме до последно", каза..
Въпреки забраната на Столична община се проведе "Луковмарш" при изключително засилено полицейско присъствие. Участниците в крайнодясното шествие се събраха на 22 февруари на площад "Света Неделя". Те шестваха до къщата на генерал Христо Луков, където..
Точно месец след като Българското национално радио отбеляза тържествено своя 90-годишен юбилей, историята продължава своя диалог с нас, нейните автори...
За „отварянето” през радиото между България и Северна Македония веднага, след като България призна отделилата се от Югославия млада държава,..
Няма да има ново броене на бюлетините от последните парламентарни избори от октомври 2024 г. Централната избирателна комисия се събра днес на заседание,..