Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

България и Сърбия ще се промотират чрез общ балкански продукт

Илин Димитров и Хусеин Мемич
Снимка: Министерство на туризма

България и Сърбия да се промотират съвместно чрез общ балкански продукт на трети пазари предложи служебният министър на туризма Илин Димитров на сръбския си колега Хусеин Мемич по време на срещата им в Сърбия. Министърът на туризма и младежта на сръбската държава Мемич се съгласи и сподели, че рекламата на двете страни заедно ще привлече повече туристи. 

Двете страни се договориха да обменят списъци на инфлуенсъри за популяризиране и промотиране онлайн на двете страни.
Акцент на срещата беше поставен върху възможностите за по-активно сътрудничество по програмата INTERREG 2021-2027 г и ЕРАЗЪМ+. 
Сърбия е традиционно четвъртата най-популярна дестинация за българите след Турция, Гърция и Румъния. София, Банско, Несебър, Пловдив, Варна и Самоков са най-популярните дестинации за сръбските туристи в последно време, показва статистиката.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Снимка: Youtube / World Buzz Channel

Японска телевизия популяризира България като туристическа дестинция

Японската телевизия Fuji TV засне епизоди, с които представя България пред японското общество. Снимачният процес е осъществен в сътрудничество с българското посолство в Токио, съобщиха от дипломатическото ни представителство...

публикувано на 09.04.24 в 11:26

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10