2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.
Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

Първият музей на инвестиционното злато посреща в Пловдив посетители, които искат да научат повече за историята на парите и тяхната връзка със златото – от раждането на златото, неговия космически произход и пътя му до Земята, до това как този..
Неповторимият глас на Лили Иванова – иконата на българската музика, която повече от шест десетилетия вълнува поколения почитатели, ще зарадва пловдивската публика. Концертът в Града под тепетата ще се проведе тази вечер в зала "СИЛА". Публиката я очаква..
В "България днес" на 14 ноември слушайте: 07:24 - Актуално от страната 09:01 - Нехуманното отношение към животните и рефлексията върху общественото съзнание – интервю със социалния психолог доц. Николай Димитров 19:30 - "Каритас" протяга..
Неповторимият глас на Лили Иванова – иконата на българската музика, която повече от шест десетилетия вълнува поколения почитатели, ще зарадва пловдивската..
Първият музей на инвестиционното злато посреща в Пловдив посетители, които искат да научат повече за историята на парите и тяхната връзка със златото –..