Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

България и ЕС няма да ревизират преговорната рамка със Северна Македония

България не приема изявления и поведение, противоречащи както на Договора за приятелство, добросъседство и сътрудничество от 2017 г., така и на други международни договори, които Северна Македония е подписала. Това посочва в позиция президентът..

публикувано на 13.05.24 в 11:15

По съседски: Събития с балкански адрес

Еди Рама търси място в Атина за среща с албанската диаспора Всички партии в Гърция заявиха, че е нежелателно посещението на албанския премиер Еди Рама в Атина. На 12 май гостът иска да се срещне с албанската диаспора, предава..

публикувано на 10.05.24 в 10:35

Започна предизборната кампания за вота "2 в 1" на 9 юни

От 00:00 часа на 10 май България е в 30-дневна предизборна кампания. Това е шестата агитационна кампания за национален парламент в рамките на 3 години и половина. Особеното обаче е, че сега за доверието на избирателите ще се борят както кандидати за..

публикувано на 10.05.24 в 01:30