България се представя като целогодишна дестинация за туризъм на 43-то издание на Международното туристическо изложение World Travel Market (WTM), което се провежда от 6 до 8 ноември 2023 г. в Лондон.
Тази година българският туризъм се представя с щанд на площ от над 304 кв.м. в зала Европа, съобщава bgtourism.bg. Наред с Министерството на туризма, участие са заявили 23 представители от туристическия ни сектор. Акцентът ще падне върху културно-историческото наследство на България, което ще бъде представено чрез оборудване за виртуална реалност и богато VR съдържание на български и на английски език. Посетителите ще се запознаят със средновековния шедьовър Боянска църква, Хераклея Синтика, Царевград на Асеневци, Самоводската чаршия на Търново, Магията на пещера Магурата, Античната Вила Армира и пр.
Предвидени са и презентации с дегустации на подбрани български вина. Гостите на щанда ни ще се запознаят с възможностите за винено-кулинарен туризъм в Североизточна България, Тракийската низина и Розовата долина, Южен Сакар, Долината на Струма, Западна и Централна Дунавска равнина. Всеки от районите ще бъде представен с качествено, типично за тероара вино, както и чрез картите им, онагледяващи винените маршрути и свързаните туристически атракции и специфики.
Презентациите ще се проведат от 12:00 ч. и от 15:00 ч. на българския щанд N6-210 във всеки от трите дни на изложението.
World Travel Market (WTM) е най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия и второто по големина в света туристическо изложение след ITB – Берлин. През 2022 г. над 35 800 професионалисти от туристическата индустрия са посетили изложението. Очаква се тази година интересът да е още по-голям.
Съставил: Венета Николова
В наши дни в пристанището на Поморие са пуснали котва предимно яхти, а старите дървени рибарски лодки са заменени с модерни, снабдени с мощен двигател съдове. Традиционният поминък на черноморското ни градче, свързан с риболова е напът да изчезне,..
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..